Gå til innhold

Hvor kan man få tidlig ultralyd i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor janne på coluseum klinikken,koste 500 kr.

Skrevet

Vet ikke hvor mye de ulike klinikkene tar, men du har både gynekologer, mammastork, kolibri, to jordmødre, hinnaklinikken, dr.braut ++++

Jeg skal selv til gynekolog Karen Time - hun er så grei, men noe dyr 950 kr for svangerskapskontroll med ul. Men jeg får det dekka da det er prøverørs.

Skrevet

Jeg var på Sigrids Ultra, midt i Vågen:) 500 frem til uke 12:)

Skrevet

Jeg dro til legen å latet som om jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei jeg, da får man henvisning til UL og det er gratis :)

Skrevet

Jeg var også på sigrids ultra. Ei helt fantastisk koselig, erfaren dame. ligge midt imellom hansenhjørnet og de røde sjøhus. Ble anbefalt der av ei venninne, og kan absolutt anbefale henne videre ;)

Skrevet

Jeg å latet som jeg ikke visste hvor langt jeg er på vei men gud så lang tid det tar..har ikke fått innkallelse ennå..14 dager siden legen henviste....

• 4 år senere...
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Vil ikke anbefale de da de ikke måler nakkefold der, noe de fleste på tidlig ul ønsker.

Anbefaler Sigrids ultra :) super flinke og sjekker absolutt alt og henviser deg videre dersom de ser antydning til om noe kan virke unormalt. Trygg og godt personale :)

Anonymous poster hash: 42d75...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...