Gå til innhold

hode festet =)

mamma til 3 gullunger<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag, der legen blei overasket over at hodet var festet. Er i uke 36 og tredjegangs og han sa at det var sjeldent at hodet fester seg så tidlig, men da fikk jeg en fin fødsel mener han =) Jeg håper det også betyr at det er ikke så lenge til fødsel? ;) Noe som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er andregangsfødene og jordmor fortalte meg igår at "hodet er så og si festet" gikk ikke å bevege på det.. håper det betyr at jeg kanskje slipper å gå langt over iallfall.. er 36+4 idag =) men jeg aner egentlig ikke :P

Skrevet

Min lege sa at det var i alle fall veldig positivt at hodet var festet for da bruker ikke unger tid og krefter på og kom seg ned til bekkenet =D

Skrevet

Jeg er 38+2 og var hos jordmor i dag, hun var ganske sikker på at hodet var festet. jeg er også 3 gangs og trodde egentlig ikke hodet pleide å feste seg før en er i fødsel. Håper det skjer noe snart da :-)

Skrevet

Jeg var hos jordmor på tirsdag, da var jeg 36+1. Hodet var festet. Men hun sa ikke noe om hverken enkel eller tidlig fødsel! Men kan jo alltids håpe ;)

Skrevet

Jeg er 34 +4 i dag, og legen mente hodet er festet allerede. Hun sa at hodet fester seg normalt 3-4 uker før fødsel for førstegangsfødende. Hos flergangsfødende er det ikke alltid det fester seg før fødsel. Men jeg glemte å spørre om det betyr at jeg kan forvente fødsel om bare 3-4 uker? Hvor sikkert er det? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...