Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Babyen min er nå 5 uker og jeg føler jeg ikke stimulerer han så mye, Står opp ca 09.00 ammer til rundt 10.00 steller og tar på klær, går annenhverdag en tur noen dager er vi ute på biltur gjøremål. Han sover veldig lite syns jeg har en til 2 lurer løp av dagen ikke veldig lange. Føler jeg bare ammer, tenker på om han trenger mer stimulering, koser ved stelling og tar litt masasje men er det noen leker dere gjør så tidleig eller andre ting??
Gjest isimagen Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Babyen min er nå 5 uker og jeg føler jeg ikke stimulerer han så mye, Står opp ca 09.00 ammer til rundt 10.00 steller og tar på klær, går annenhverdag en tur noen dager er vi ute på biltur gjøremål. Han sover veldig lite syns jeg har en til 2 lurer løp av dagen ikke veldig lange. Føler jeg bare ammer, tenker på om han trenger mer stimulering, koser ved stelling og tar litt masasje men er det noen leker dere gjør så tidleig eller andre ting?? De trenger ikke noe særlig mer enn en god varm og trygg mamma/pappakropp, melk og masse kjærlighet når de er så små å ligge hud mot hud med deg er jo fantastisk godt og sunt for både babyen og deg. Massasje er jo kjempefint, ellers er det jo lurt å trene på mageleie og sikkert spennende å titte på en uro/babygym når man ligger på ryggen.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tenker at fysisk kontakt er det viktigste for så små, men i tillegg er også lyder (dvs stemmen din) og ansiktsuttrykk vitkig. Forsøk å få til en "samtale" med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå