Gå til innhold

Nå har jeg fått store menssmerter og mer blødning:(

Anbefalte innlegg

Jeg ligger her med en sannsynlig SA.

Hadde en MA som gikk over til en SA for noen mnd siden. Det endte i styrtblødninger...

Jeg er livredd det skal skje igjen...

Hvordan opplevde dere SA? Var det store voldsomme blødninger?

Hvor lenge varte SA for dere?

Sykehuset er informert så reiser med engang det tar seg opp. Hvis det gjør det...

Fortsetter under...

huff!! min sa var i ca uke 5. det starta med en kosntant smerte på venstre side og litt midt i magen fra morgenen av. og begynte å blø mot kvelden. da var alle graviditetstegna borte også.var ikke store blødninga. men d kom til slutt koagulert blod rester.

er du langt på vei?

Ifølge legen er jeg 5 +2 men ifølge mensternin 7+2.

Jeg er livredd for styrtblødning igjen.

Forrige gang var det som å sammenligne at jeg kastet opp med vagina bare blod og rester...koagler. Det kom så mye blod at det fylte nesten opp til do skålen utløpet av 5-10 min...

Det var vel ekstremt og endte på akuttmottaket.

Jeg håper at jeg skipper det nå... Da var jeg også 7/8 uker på vei...

Uff, kjære deg! Det er ikke lett å oppleve noe slikt! SA'er vel forskjellige fra person til person, så ikke så greit å komme med en fasit, men man trenger ikke å styrtblø ved SA. Jeg blødde mer og mer utover uken og etter 5 dager kom det som en svært kraftig mens. Dagen etter fikk jeg rie-smerter og etter noen timer da kom det meste ut..Var i mellomtiden på legevakten for smertene og fikk ibux+paralgin forte. To dager etter var jeg på UL og da var det meste ute. Kun renselse i en og en halv uke etter ca.

Jeg håper du får god støtte av kjæreste og familie/venner! Ønsker deg en snarlig bedring. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...