Prøverpåentil Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Har plutselig fått så dårlig følelse.. er 9+3 idag.. men jeg bestilte nettopp tidlig ul kl 1445 idag.. hjeeeelp!! Ønsk meg lykke til ....
Moden mamma til 3 :) Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Går sikkert fint! Lykke til
Heidi <3 Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Lykke til! håpe alt er bra og at den dårlige følelsen er ingenting!
Prøverpåentil Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2012 Tusen takk.. ingen blødninger eller noe sånt.. men bare litt mindre kvalm plutselig.. vet jo at symptomer kommer og går men...
Moden mamma til 3 :) Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Må si at jeg har/har hatt det mye på samme måten...med tidlig UL fordi jeg var så nervøs... Men alt har hele veien vært som det skulle! Nå er jeg i 2.trimester, 18+5 og skal til ordinær UL på mandag. Nå kjenner jeg bevegelser, men blir fort bekymret hvis jeg ikke kjenner noe i løpet av dagen... Tror vi er mange som deler disse bekymringene, og stort sett er alt som det skal være!
*oktobergutt 12* Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har vært på tidlig UL i dag, og er 7 uker på vei. Fikk både se og høre et lite hjerte slå... og lille "nurket" er kun 9 mm stort. Det er helt utrolig !! :-) Lykke til... det går så bra så ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå