Gå til innhold

Test 10 DPO!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har det seg sånn, jeg tok en test på morgen urin, kikket på testen, kunne svakt skimte noe når jeg holdt den mor lyset... He he, vrir og vender ja!! Og så leverte jeg barna i bhg, når jeg kom hjem var det kommet en strek opp..... Vet man ikke skal lese av etter 10 min.., MEN i går tok jeg også tester, da kom det ikke opp noen strek etter 10 min, 30 min osv...

Noen som har opplevd dette og vært GRAVID? Noen som har opplevd dette og IKKE vært gravid?? Ee jo så spent... Test nr to tas i dette sekund, med en EL test også...

HåPER!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

den blir jo sterkere når den tørker. så fult mulig en spire der:)

det var faktisk slik testen var da jeg var gravid sist. og måtte da ta en test som ikke var morgenurin og der kom det strek.

Endret av romheg♥ mammas skatt♥
Skrevet

Det var det jeg håpet.. Håper virkelig nå.... Setter inn bilde, så kan du se hva du tror.. Hi hi :)

post-42-0-86126000-1330506373_thumb.jpg

Skrevet

det er jo en strek der :)

Skrevet

Ser streken ja, du er nok gravid. Men lurt å ta en test om to dager igjen å se at streken blir sterkere. :-) et lite gratulerer fra meg.

Skrevet

Ser strek jeg :) Men siden du bare er 10 dpo, burde du teste igjen om 2 dager, men det ser virkelig lovende ut :)

Skrevet

Ahhh, er så spent!! Har symptomer, men det kan være innbilt.. He he. "Mens-smerter" og vondt i korsryggen... Må nok ta en test imorgen tidlig også ;)

Skrevet

Opplevde det samme for to dager siden, og tok en clearblue i går som sa GRAVID :D :D

Skrevet

Test 11 dpo, i dag fikk jeg bare en tynn synålstrek litt etter tiden :/ Har fortsatt håp da....

Venter på tester i posten og CB digital :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...