flamingo Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 lurer på om det er noen her som har noe positive å fortelle om ferskforsøk?vil gjerne hører om noen her blitt gravid etter ferskforsøk,er litt skeptisk til det og før jeg ringe klinikken og spørre om jeg kan helle få fryseforsøk..men er ikke sikkert at alle eggene overlever frys,derfor vil jeg være helt sikkert
sonja77 Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Se litt lenger ned på sida her så er det ei m ett egguttak og to jenter. Tror da absolutt ferskforsøk er d beste jg da. Frysningen gjør jo ingenting m prosessen, man legger jo bare egget på is, d kan ik være noe bedre d enn å sette d rett inn. Tror jg da. Jg tar fersk i dag m stor tro på d. Går d ik så har jg lyst på nytt fersk forsøk for å hente ut bedre egg evnt neste gang.
monky Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 jeg vet ikke enda om eggene mine har klart seg over natta, men det er jo maaange her inne som blir gravide på ferskforsøk!! men alt er jo såklart opp til deg:)
lillebie på`n igjen Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Jeg ble gravid med ferskforsøk...aldri fått egg på frys! Ruger nå på "fersking"
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Ble gravid på første ferskforsøket... :-D Er 15 uker på vei nå... Og har 5 egg på frys til søsken ;-)
Tutla Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 De to første svangerskapene var etter frys, og nå er jeg gravid på fersk. Så begge deler er mulig.
Liaes Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Jeg ble gravid på andre fersk forsøket vårt! Har nå en skjønn gutt på 7,5 mnd!
flamingo Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2012 takk all for svarene..jeg har bestemt å gå på ferskforsøk..har nemlig fått så mye positiv svar fra kjære dere at jeg har blitt motivert til å prøve fersk..skal oppdatere dere åsen det går...lykke til alle som er gravid og alle som prøver..vi er på samme båt.og for de som har barn ønsker dere en lykkelig tid sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå