3 gleder Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 To år mellom mine yngste og vi gikk til innkjøp av en TFK duo. Veldig fornøyd, har vært på korttur et par dager og testet den ut. Men dere som har søskenvogn, har dere enkeltvogn også?? Jeg har en brio som jeg ikke er så fornøyd med. Men skal jeg bruke mye penger på vogn, eller bruke i hovedsak søskenvogna når minsten og jeg er alene? Han er helt fersk så jeg har ikke fått prøvd dette ut i praksis, bare går og overveier for og imot.. Takk for innspill!
Babyønske �� Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Har både singelvogn og søskenvogn ja. Selv om jeg har P&T søskenvogn som forsåvidt er en singelvogn med søskensete. Beholdt Simo Duo'en etter førstemann så den er i bruk som hovedvogn til lillemor nå. Nå har jeg vogndilla da, så har flere vogner også jeg
miepia30 Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Ja har søskenvogn pluss enkeltvogn. Gidder ikke bruke dobbeltvogna når alene m lille. Og har ennå ei vogn i barnehagen til storebror på 2 som sover lur ute.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Bugaboo Donkey sier bare jeg. Da får du søskenvogn og singelvogn i ett (den kan slås sammen i bredden til en singelvogn). http://www.babyshop.no/bugaboo-donkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå