Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Kan man da forvente at de forteller deg om dette?? Mener å ha hørt at de ikke trenger å informere om dette, og at det er bare noen få sykehus som driver med forsterdiagnostikk- bla St.Olavs...
benelen Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Kan jeg aldri tenke meg. Hvis det er downs du tenker på så må man inn på tidlig ultralyd, i uke 12 tror jeg, for at det skal oppdages. Men er det hjertefeil, lungefeil eller noe annet så blir du informert og får tettere oppfølging. På privare klinikker, som volvat, kan du ta tidlig ultralyd, men ikke alle sjekker nakkefold og opplyser om den type "unormalheter". Anntar at også de vil informere om viktige "feil" på organer og den slags.
nurkisimaven Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Jeg skal inn til st.olavs på tidlig ul, der dem skal sjekke for alt mulig. Skal til Jordmor i morgen for å snakke litt og legge til rette for fostervansdiagnostikk, har jo ikke vært borti dette før, så er sikkert en del info.. Fikk et infoskriv i posten, så håper vi får time til UL fort! Noen som vet om det er lang ventetid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå