Gå til innhold

Noe på gang??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt vonde "rier" siden kl 22. De kommer med alt fra 5 til 10 min mellomrom og er ganske så vonde. Må fokusere på å puste meg gjennom... Er så redd for å ta for tidlig kontakt med føden..

Har termin 6.3, fødte 1 uke før termin forrige gang.

Hva tror dere damer? he he, ikke lett å skulle svare på si! Jeg krysser fingrene iallfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nå hatt vonde "rier" siden kl 22. De kommer med alt fra 5 til 10 min mellomrom og er ganske så vonde. Må fokusere på å puste meg gjennom... Er så redd for å ta for tidlig kontakt med føden..

Har termin 6.3, fødte 1 uke før termin forrige gang.

Hva tror dere damer? he he, ikke lett å skulle svare på si! Jeg krysser fingrene iallfall!

Mente ikke å være anonym!

Skrevet

Oi oi! Er förstegangs og er först i slutten av 7.maaned, saa ikke vet jeg, men lykke til skal du ha! Höres jo sannsynlig ut da, at födselen starter snart. I det tilfellet har du vel hastet i vei allerede =)

Krysser fingrene for at du faar en god natt og en god födsel!

Mvh LieblingsLipp

Skrevet

Siden du har vært gjennom det før så sier jeg stol på magefølelsen:) da vet du hva du skal gjøre! lykke til!!

Skrevet

Lillebror kom kl 0510 idag, uten smertestillende i vann :) gikk radig! Var sinnsykt vondt, men et perfekt resultat på 3640 g og 51 cm kom ut! 6 dager før ul termin, 1 dag etter menstermin.

Skrevet

Gratulerer då mye! :-) lykke til videre med skuddårsbarnet ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye og nyyyyt den første tiden :)

Skrevet

Gratulere så mye med gutten:)

Skrevet

Gratulerer så mykje!!:D

Skrevet

Gratulera m skuddårsprinsen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...