Gå til innhold

Andre som føler slik rundt uke 26...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ikke jeg hører til på dette forumet.

Slett skikkelig med det sist gang jeg var gravid også.

Føler ikke jeg hører til her inne, men føler absolutt ikke jeg hører til på 3 trimester heller.

Det er noe med at alt du har svart på, alt du har lurt på i dette lange trimesteret, er blitt svart på, er blitt lurt på... Og er blitt tatt opp igjen flere ganger, selv om det er veldig gode tråder med nettopp disse tingene.

Kanskje er det bare det at dette trimesteret er så langt som får det til å føles slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde kanskje vært noe som het 2-heldigvis-snart-3. trimester?

Skjønner egentlig hva du mener, men for min del så har jeg surret rundt her inne på BiM siden oktober, og det er liksom begrenset hvilke flere temaer som kan tas opp. Alt blir litt forslitt, til og med på 2. trimester. Tenk hvordan vi føler det i slutten av 3. trimester? åh, fytti! Da skal det bli deilig å flytte permanent over på DiB... :D

Skrevet

Hehe, ja dette trimesteret er litt langdrygt ;) (samtidig som det går fortere enn 1. tri) Men dere som så godt er i 3. trimester er nok utlærte i fht de i uke 12 feks. Spesielt dere som har flere svangerskap bak dere ;) Dessuten føler jeg fokuset skifter ganske mye i løpet av disse ukene, fra å begynne å glede seg over de usikre ukene er over, til å forberede seg til barnet kommer. Hvis det er noen trøst så er det godt med noen erfarne "utlærte" gravide som kan svare usikre førstegangsgravide (som meg selv) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...