Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Så jenter; bekkenløsning. Hva gjør jeg med den? AKkurat nå er jeg en anelse desperat. Vondt å ligge, vondt å gå, vondt å stå, vondt å sitte. Har vært hjemme med diverse sykdommer i tre dager, så skjønner at det er fordi jeg har vært for mye i ro. Mne hva kan lindre smertene? Det sitter helst i korsryggen. Hjelper det med paracet o.l, eller har dere noen andre "kjerringråd"?
BettyBoob Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Høres ut som en bekkenlåsning, ikke bekkenløsning Fysio/kiropraktor/naprapat/menauell terapeut kan hjelpe, bestill en time hos legen din!
Engelise Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Går til fysio, men hadde håpet på smertelindring nå i kveld:p Vet ikke helt hvordan søvnen skal få taket med disse smertene.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Huff, høres ikke godt ut! Det er så forskjellig hvor smerten sitter på folk, så det er vanskelig å gi noen råd som hjelper, men hos meg hjelper det å tøye ut på hver side, ta isåfall en varm dusj og tøy ut etterpå så kroppen er varm nok. Det spørs litt hvor stor mage du har, men legg deg på rygg i sengen med ene foten hengende utenfor kanten av sengen, trekk den andre foten opp mot brystet og hold rundt 10 sekunder, gjør det samme på andre siden etterpå. Jeg blir litt bedre etter dette, men er ikke sikkert det hjelper deg da.. Ellers er varmeflaske/pose smertelindrene for noen. Håper du finner en løsning
kaos83 Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Varmt bad... Og massasje eller stryking hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå