1down Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 8 varmegrader her i dag, og strålende sol! Hva ville dere kledd på de små da? Dunpose eller ikke? Og hva har man på beina deres i sportsdelen uten pose?? Prøvde med bare body/strømpebukse og lue nedi posen i dag, men hun var helt svett når jeg tok henne opp! Ble plutselig så vanskelig dette her
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Her var det 10 gr, overskyet og litt vind i dag. Jenta mi på 10 mnd hadde på seg ullbody og ullstrømpebukse, joggebukse og vest i samme stoff som buksa. Hadde også en tynn fleecejakke og en tynn bomullslue. Lå i saueskinnspose med ullteppe over. Posen dekker ikke så godt oventil så derfor teppet over. Hun var god og varm, nesten klam i nakken, når hun ble tatt opp, så kunne nok droppet den vesten hun hadde under fleecejakka.
Petrine +spire=❤ Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Ved 8 varmegrader dropper jeg dunposen. Bytter den heller ut med en tynnere.
PetitAnge Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Enig i at det er vanskelig å kle de nå! Men jeg også dropper dunposen når det er sånn som nå (13 grader i skyggen her i dag!) Bruker en tynnere pose. Bomullsbody og -strømpebukse + nøstebarndress i dag. Det var egentlig litt mye tror jeg - hun var ganske varm når j tok henne opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå