mariabee Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Begynte så vidt å komme røde prikker søndags kveld og har kommet bare flere og flere over hele kroppen. Allmenntilstanden er grei, spiser greit men er litt sutrete. Ikke feber. Masse prikker, men de viser ikke tegn til å væske enda.. Når skal de væske etter at de kommer?
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Begge mine hadde vannkopper for en mnds tid siden. Tok flere dager(flere enn 2) før de begynte å fylles med væske. De første 2-3 prikkene minstejenta hadde, begynte ikke å væske før etter nesten en uke. Hun hadde disse 3 prikkene i flere dager før det begynte å komme flere. Begge to hadde god allmenntilstand hele tiden, bare eldste hadde litt feber noen timer den dagen de første prikkene kom.
mariabee Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2012 så da kan det blir veeeldig mange dager borte fra jobb ja... hehe.. jaja, det får ta den tiden det tar : )
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 så da kan det blir veeeldig mange dager borte fra jobb ja... hehe.. jaja, det får ta den tiden det tar : ) Du må nok regne med en ukes tid før de er tørket såpass inn at barnet kan i barnehagen igjen. Jeg holdt eldste hjemme en ekstra dag for jeg var usikker på om alle var tørket godt nok inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå