Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Kan noen hjelpe meg med forslag til navn som passer sammen med Emrik?
Tregodegaver Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Dersom lillesøster: Emrik og Ebba Emrik og Rikke Emrik og Live Dersom lillebror: Emrik og Lasse Emrik og Sølve Emrik og Baste Kan godt hende vi her helt ulik smak om hva som klinger bra sammen. Her er i allefall mine forslag. Synes Emrik er et pent navn:-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Emrik og Ella Emrik og Mathilde Emrik og Olivia Emrik og Jenny Emrik og Hermine Emrik og Heine Emrik og Ovin Emrik og Elijah
herewego Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Takk for svar! Liker Ebba, men det er uaktuelt pga. nær familie. Ellers liker jeg Rikke, Olivia, Jenny og Hermine. Guttenavn er vanskelig, er bare Heine av forslagene over jeg kunne brukt, men det vil ikke samboer ha.... Noen som har flere forslag?
*Dubsgirl* Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Emrik og Isak Emrik og Oskar Emrik og Adrian Emrik og Julian Emrik og Felix Emrik og Max Emrik og Jonas Emrik og Herman Emrik og Elliot Emrik og Sivert Emrik og Gustav Emrik og Ludvig Emrik og Conrad Emrik og Cornelius Emrik og Wilmer Emrik og Liam Emrik og Leon Emrik og Linus Emrik og Leona Emrik og Livia Emrik og Selma Emrik og Sanna Emrik og Dea Emrik og Dina Emrik og Filippa Emrik og Eline Emrik og Anna Emrik og Henny Emrik og Molly Emrik og Milla Emrik og Tilde Emrik og Wilma Emrik og Oline
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 hva med Axel/Aksel? eller Albert? Elliot?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Emrik og Imre Emrik og Odin Emrik og Olve Emrik og Olvar Emrik og Milian Emrik og Ivar/Iver Emrik og Jaran Emrik og Cornelia Emrik og Irene Emrik og Elvira Emrik og Evine Emrik og Anine Emrik og Hedda Emrik og Oda
Giss Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Emrik og ... Bendik Aksel Erlend Otto Ella Oda Ane Malin
herewego Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Mange fine forslag her, men jeg sliter med å finne det ene... Jeg liker: Gutt: Cornelius (vurderer eventuelt Cornelis...), Conrad (men ville skrive Konrad), Gustav Oskar. Ludvig synes jeg blir for likt Emrik, men ble faktisk vurdert forrige gang... Aksel blir jeg ikke helt enig med meg selv om jeg liker eller ikke, men tror uansett ikke jeg får med samboer... Albert er veldig fint hadde vi bare ikke bodd i Østfold... Imre blir og for likt Emrik synes jeg Jente: Selma Anna Molly, hadde vi ikke bodd i Østfold... Wilma, men samboer er ikke med Oline Cornelia Hedda Oda Tar gjerne imot flere forslag
Hormonelle Frikadelle Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Felix Frederik Mio Theodor Melvin Saxe Marvin Leopold
*Dubsgirl* Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Emrik og .. Anton Filip Edvin Victor Robin Mikael Elias Jesper August Silas Albin Gabriel Wilfred Alfred Hampus Matteus Brage Wilhelm Torjus Nathaniel Leander Agnes Mina Helena Ingelin Ella Synne Josefine Tuva Frida Nova Gina Tiril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå