Wollafruen Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jeg må pent tilbake til start Etter en SA i uke 5-6 er spiren vekk og magen tom. Vi har utvidet prøvetiden, så nå ser vi bare an ting og hvordan det føles. Skjer det så skjer det.
Poteta Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Uff det var trist å høre. Mistet selv i forrige uke, dagen før uke 12. Trist og leit når sånt skjer. Men man må ikke gi opp. Nå vet man at man kan bli gravid, også får man krysse fingrene for at det går bra neste gang Bygg opp kroppen igjen og å ny energi. Nete gang går det bra. Klem til deg
Wollafruen Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 Nei, så leit! Også så nærme den "magiske" 12. uka... Håper det går bra med deg. Jeg er ikke så tungsindig egentlig, men det var et lite sjokk. Jeg har har to jenter fra før, og med begge de har jeg ikke blødd en dråpe, så det var mildt sagt overraskende da jeg oppdaget blødningen. Men trøster meg med nettopp det at jeg jo har en hel liten familie, men det hadde vært såååå fint og gøy med en til Lykke til til deg!
Poteta Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Ja det skjønner jeg. Godt å høre at det går bra med deg. Går bra her og. Tenker at det var noe som ikke var som det skulle. Og at kroppen ordner opp. Har ingen barn fra før, men prøver igjen når energien er tilbake
Lotta27 Skrevet 1. mars 2012 #5 Skrevet 1. mars 2012 Leit å høre at dere har mistet,begge to Mistet selv i uke 12 i fjor...Så jeg vet hvordan det er. Krysser fingrene for at alt går bra for oss alle neste gang! Masse lykke til videre
Anon-Cru Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Usj, mistet også i januar, i 7. uke, mye mer traumatisk enn jeg hadde trodd det vil være, selv om vi ikke prøvde engang... Har ført fått tilbake mensen nå, tror jeg var kjemisk gravid denne syklusen her, og håper bare så innmari at det klaffer. Var først nå vi oppdaget at vi faktisk vil dette, så vi skal i alle fall prøve det vi orker
Poteta Skrevet 1. mars 2012 #8 Skrevet 1. mars 2012 Får svar fra legen i morra om hvor lenge en bør vente osv. Vet at det er greit å få en mens først, men så.... Noen som vet noe? Vi har prøverør da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå