hippimamma Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jippii, endelig skal vi til forsamtale på tisdag. Jeg gleder meg masse. etter lang vente tid (mest psykisk) får vi endelig snart vite hvordan fremgangen i prøverør blir. dette er vårt første forsøk blir nok Icsi eller ivf pga. dårlig kvalitet/ eller lite svømmedyktige. kjempe spent. håper det blir kort regme iogmed at jeg stort sett har hatt TR på samme dato hver mnd. bortsett fra denne mnd. da den enda ikke har kommet....... hva er deres erfaring fra forsamtale til første innsett?
Splenda Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Så spennende, ønsker dere masse lykke til! Hvor lang ventetid var det fra dere ble henvist? Vi skal også henvises dit, og er veldig spent på hvor lang tid vi må vente. Ventetiden og usikkerheten er jammen det verste føler jeg! Så godt at ventetiden er over for dere, krysser fingrene for at drømmen deres skal gå i oppfyllelse snart
hippimamma Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2012 Ja håper vi snart blir rugere :-) vi sendte søknad i august hvis jeg ikke husker feil. Sist gang vi Ventet på samtale ble vi gravide uten hjelp. Nå er det på tide med søsken :-)
miia84 Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Du får resepter med deg på forsamtalen, så er det bare å vente på neste syklus, så er du i gang! Går lynkjapt det der vettu;) Tilhører også Haugesund forresten. Herlige mennesker hele gjengen=)
Riley Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Vi skal til forsamtale på torsdg:-) Henvisning ble sendt for ca 4 mnd sidn. Gleder mg og håper d snart er slutt på all ventingen på at noe snart skal skje. Håper vi kan starte med en gang som de sier her. Lykke te til oss alle sammen:-)
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 så spennende håpe d går fort nå da når dere har vore på samtale hører også til i haygesund
hippimamma Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2012 Får vi med resept og plan med en gang? I brevet står det at dette kun er konsultasjon og vi tar kontakt når vi ønsker og begynne? Vi vil jo begynne asap
miia84 Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Fikk resept og plan, men bestemte selv om vi ville beg ved første anledning el senere
hippimamma Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2012 siden jeg enda ikke har fått TR måtte jeg ta en test idag, grunnet samtalen til haugesund på tirsdag... den viser Gravid 3+ Hjelp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå