Gå til innhold

Noen fra Oslo/Akershus her ?

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.... Lurte på om det var noen fra Oslo/Akershus her... Hadde vært moro og følge noen som bodde i nærheten... Og kanskje noen å være gravid med og trille med når disse nurkene våre kommer... For de skal komme..... ikke sant...

Litt enklere å ha noen som vet hav vi går igjennom tenker jeg...

Jeg går i disse dager å venter på mensen så jeg kan starte med sprøyter... dette er vårt andre forsøk....

Krysser det jeg har for meg selv og for dere herlige lengtende jentene der ute...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913907-noen-fra-osloakershus-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Hei på deg!

Jeg bor i akershus :)

Hadde vår aller første inseminasjon i dag... på ultralyd i går så de to store eggposer. I morgen skal få enda en inseminasjon, så dette er superspennende for meg. Dette er vårt første barn vi prøver på.

Hva med deg/dere?

Håper du kommer i gang med runde 2 snart! Hva slags as.bef. skal dere få?

Klem fra meg :)

Jeg er fra Lillestrøm. Er på rugedag 7 og skal teste på Mandag. Utrolig spent, men er fast bestemt på ikke å teste før da. Vet at alle medisinene kan påvirke testen, og orker ikke tanken på å få positivt først og så negativt. Første Ivf for oss. Ingen barn fra før:-( Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som er i samme situasjon som oss. Man føler seg jo sinnsykt alene til tider:-(

Gjest Løvemusene

Så hyggelig at vi var flere her! Jeg bor utenfor Lillestrøm, men det blir liksom nærmeste "sted å være sosial" for meg hehe.

Merker også det at nå som jeg har hatt inseminasjon så har jeg så lyst å snakke om det! Bare en venninne som vet om det, men kan jo ikke gnage hull i øret på henne, og dessuten er hun ikke i samme situasjon.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...