Gjest Mentha & Junior Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 14 mnd for å være nøyaktig. Det er jo karneval i bhg på torsdag, og jeg tenkte å prøve og lage et kostyme med noe jeg har her hjemme. Men jeg er helt blank! Noen som har noen tips til noe enkelt man kan kle ut ungene som? Trenger ikke være kjønnstypisk, men i utgangspunktet hadde jeg tenkt å styre unna tyllskjørt og tiara til guttungen i denne omgangen
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 pingvin...? superhelt, katt/hund?
Lyckelin Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 noe av det enkleste jeg vet er å ta en body (rød eller gul) spørs helt på... Hvis du tar den gule kan man lett lage en bie kostyme, da trenger denne bare å matches med svarte strømpebukser eller noe lignende. Tar man den røde kan man lett lage en marihøne kostyme Hai, troll og katt er også veldig enkle kostymer Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jente mi var Katten med støvlene... Svarte klær, hale an ei gamman strømpebukse og ører på hårbøyle. Svart på nesa og gummistøvler... Good to go! Kan sikkert feste ørene med en strikk, et hårbånde elle rmed spenner i håret også.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Ah, jeg visste damene her inne hadde råd Tusen takk! Rød body vet jeg i alle fall at vi har, så marihøne skal jeg få til. Ellers får vi se hva vi finner i skuffer og skap Kreativitet - slå deg løs!
Lyckelin Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Ah, jeg visste damene her inne hadde råd Tusen takk! Rød body vet jeg i alle fall at vi har, så marihøne skal jeg få til. Ellers får vi se hva vi finner i skuffer og skap Kreativitet - slå deg løs! Det er veldig lett og de blir så veldig veldig søte
Gjest Mentha & Junior Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Ah, jeg visste damene her inne hadde råd Tusen takk! Rød body vet jeg i alle fall at vi har, så marihøne skal jeg få til. Ellers får vi se hva vi finner i skuffer og skap Kreativitet - slå deg løs! Det er veldig lett og de blir så veldig veldig søte Blir første gangen jeg drar bodyen utenpå strømpisen da, hihi Hvordan får du på prikkene egentlig, tusj? Eller strykelapper? Tenkte jeg kunne kjøpe en hårbøyle og lage antenner med piperensere eller noe slikt, det må jo gå an
Lyckelin Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Ah, jeg visste damene her inne hadde råd Tusen takk! Rød body vet jeg i alle fall at vi har, så marihøne skal jeg få til. Ellers får vi se hva vi finner i skuffer og skap Kreativitet - slå deg løs! Det er veldig lett og de blir så veldig veldig søte Blir første gangen jeg drar bodyen utenpå strømpisen da, hihi Hvordan får du på prikkene egentlig, tusj? Eller strykelapper? Tenkte jeg kunne kjøpe en hårbøyle og lage antenner med piperensere eller noe slikt, det må jo gå an tusj funker kjempe bra det men vil man at den skal se ordentelig gjennomført ut så blir det vel seendes bedre ut med strykelapper... Bra ide med hårbøyle og piperensere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå