Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Noen magen ikke har sunket til enda? Er 40+1 nå og er utrolig tungt å puste. Er dette vanlig? Må magen synke før det blir fødsel. Og må hodet også feste seg? Føler dette svangerskapet aldri skal ta slutt. Er det noen tegn på om man er moden man kan kjenne på selv?
Kåre-Kristine Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Hodet må ikke feste seg. Hos noen gjør det ikke det før fødselen er igang. Ellers så sitter jeg med de samme spm som deg, egentlig... Håper noen som kan svare :-)
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 magen synker ikke for alle, min har vært kjempehøy helt fram til fødsel.. selv om hodet til barnet har vært festet.
Camillok Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Ouff, ikke sunket noe her heller. Pust pes
chriskris Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Min mage er sitter også høyt! 40+3! og mormunnen er lukket :/ har sånn på følelsen at jeg må bli igangsatt før det skjer noe..
Glupsk Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Min mage er sitter også høyt! 40+3! og mormunnen er lukket :/ har sånn på følelsen at jeg må bli igangsatt før det skjer noe.. Da er du ikke alene:)
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Jeg er 31 uker i helgen, to krabater i magen. En som spenner nedover og en som presser seg oppover, med andre ord tungt og puste samtidig som jeg føler en fot eller arm er på vei ut nede.. Er allerede like stor som de med en er ved termin, og da har jeg 9 uker igjen! Føler meg stor som en hvalross og verre skal det bli Har følt meg høygravid i to måneder nå, dette svangerskapet er endeløst. Ikke meningen å virke "det er mer synd på meg", er bare så utrolig lei, og jeg nærmer meg ikke engang. Puh, deilig å få det ut!! Lykke til dere som er rett rundt hjørnet, håper dere snart sitter med gullet deres i armene!
Kåre-Kristine Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Få ting som er så godt som det å få ut litt frustrasjon! :-)
Butterfly83 Skrevet 1. mars 2012 #9 Skrevet 1. mars 2012 puh samme her...3 dager til termin og har magen opp i halsen... Skal på kontroll imorgen, hodet var ikke helt festet for 2 uker siden. Er fryktelig tungt og føler meg diger! Vil bare ha tilbake kroppen min og hilse på nurket
Kåre-Kristine Skrevet 1. mars 2012 #10 Skrevet 1. mars 2012 Ja, det skal bli fantastisk deilig å være alene i kroppen sin igjen! Jeg gleder meg noe helt utrolig til å kunne ligge på magen igjen! Har i alle år, siden jeg var en liten unge, lagt på magen, og det å ikke få ligge på magen er skikkelig kjipt! Så det skal bli utrolig deilig, hehe!
elmaaani Skrevet 1. mars 2012 #11 Skrevet 1. mars 2012 Ja, det skal bli fantastisk deilig å være alene i kroppen sin igjen! Jeg gleder meg noe helt utrolig til å kunne ligge på magen igjen! Har i alle år, siden jeg var en liten unge, lagt på magen, og det å ikke få ligge på magen er skikkelig kjipt! Så det skal bli utrolig deilig, hehe! Samme gjelder meg! Men så kom jeg på noe: etter sist svangerskap ble jeg så skuffet.. For da fikk jeg ikke til å ligge på magen pga melkespreng... Håper derimot det blir bedre denne gangen og jeg kan begynne å sove på magen igjen.. (savn!)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2012 #12 Skrevet 1. mars 2012 Lei er snart bare overskriften på alle stygge ting jeg kan komme på nå. Er over termin jeg oså nå, i noe som føles som en mnd. Og hvis ikke den ungen kommer snart blir jeg skikkelig deprimert. Fy fillen så driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg er av graviditeten!!!! Blir invalid av bekkenløsning snart, hemmorider som drueklase, halsbrann som har plaget halve svangerskapet............ Nå er det NOK!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Lei er snart bare overskriften på alle stygge ting jeg kan komme på nå. Er over termin jeg oså nå, i noe som føles som en mnd. Og hvis ikke den ungen kommer snart blir jeg skikkelig deprimert. Fy fillen så driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttt leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg er av graviditeten!!!! Blir invalid av bekkenløsning snart, hemmorider som drueklase, halsbrann som har plaget halve svangerskapet............ Nå er det NOK!!!! hahaha, såå deilig at det er flere som har det som jeg! krysser fingrene for at h*n kommer snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå