Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller noen som har erfaringer??

Jeg har født der to ganger, og skal føde der i juli :o) Har vært kjempefornøyd begge gangene. Men det er jo individuelt, første gangen lå venninnen min der samtidig med meg, og var ikke fornøyd, så det er vel forventninger og andre ting som spiller inn og

Jeg fødte i tønsberg i 2010..var prematurfødsel så lå ikke på barsel men nyfødt intensiv.. Ikke så fornøyd med legen jeg hadde tidlig under fødselsforløpet men kan ikke få fullrost alle på nyfødtintensiv nok! Supre mennesker og vi fikk familierom der etter 3 dager hvor vi ble til vi reiste hjem! Skal føde i tønsberg denne gangen også, forhåpentligvis til termin så det blir spennende:) Har hørt både pos. og neg. om fødeavd. og barsel, men tror de stort sett er faglig veldig dyktige og kan tingene sine!

Annonse

Har født der en gang tidligere, og skal til pers igjen i juli.

Følte meg godt tatt vare på under fødsel, og elsket den finske jordmoren der <3 Håper hun er på vakt når jeg skal føde igjen!

De tilbyr familierom, men det er ingen garanti at du får det. Kommer ann på hvor mange fødene det er der, evt komplikasjoner og hvem som trenger eget rom mest egentlig.

Lå på tomansrom, syntes det var kjipt. Liker ikke at fremmede hører hva jeg snakker om, hvis jeg gråter/raper/ fiser etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...