Gå til innhold

Noen som hører til Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 26 han 29. Vi er på vår første icsi i Porsgrunn, grunnet svært lite/dårlige svømmere hos mannen. Meg har de ikke funnet noe galt med. Er skikkelig i ei boble om dagen. Men gleder meg over at det snart er en ende på det. Ul på fredag, uttak mandag, insett onsdag. Også blir det testing 21 mars hvis alt går etter planen. Bruker synarela og menopur 150.

Annonse

Vi er fra Vestfold, Sandefjord , jeg er 35( 36 i år) og samboeren blir 38.

Det er ca 2 år siden vi startet med prøver og 1,5 år siden vi startet med prøverør og vi har hatt 3 ferskforsøk, 2 av de neg og det tredje avbrutt.

Et fryseforsøk som vi ble gravide på men som dessverre bare varte til uke 7.

Venter nå på oppstart igjen i april/ mai :-)

Vi er fra tønsberg, vestfold, 33 og 40 år, uforklarlig sekundær barnløshet. Har et barn som kom på naturlig vis og på første forsøk for 5 år siden. Prøvere i 2,5 år nå, prøvd pergo, to aih, ett ferskforsøk og to frys. Kjemisk på 2. og 3. innsett. Skal igang med nytt forsøk med uttak i mars- april. :)

• 2 uker senere...

Annonse

hei:)

Jeg ruger nå på to egg som er laget i porsgrunn:) Vi er begge 36 år i år og har ingen barn. Mannen har dårlig sædkvalitet mens det ikke er funnet noe galt med meg. MEN vi lager gode embryo så skjønner ikke at det ikke fester og utvikler seg som det skal.

Dette er vårt 7. innsett. hatt 2 fersk ( IVF) og 4 frys pluss to avbrutte fryseforsøk. Jeg har blitt gravid på 2 av fryseforsøkene, men mistet veldig tidlig.... Var gravid to ganger i 2008 også, men mistet tidlig da også. Så veien mot barn er ikke så lett for oss.

Denne gangen har vi forsøk i naturlig syklus. DVS ingen hormoner i det hele tatt. Veldig spent på om kroppen klarer dette??!!

Vi har et uttak igjen om dette ikke går bra. Vi har også 4 på frys, som vu hååper overlever. Håpet er at de skal brukes til søskenforsøk;) FOR Nå HåPER JEG DET ER VåR TUR:

Er bare på rugedag 3, så leeeenge igjen.

Oi, så spennende!! Skjønner at veien har vært lang for dere! Håper virkelig det klaffer!! Må være litt godt å slippe hormonene også? Ruging er både kjedelig og stressende, er vel bare å komme seg gjennom og håpe på lys i enden av tunnellen ;) Masse lykke til!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...