Suretær Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Da har vi vært på ultralyd, og vi skal ha tvillinger! Hjelp! Er litt i sjokk, selv om jeg visste muligheten var der. Det var klinikken som anbefalte på det STERKESTE to egg, siden jeg har endo og tett eggleder, pluss at jeg er 37. Ja ja, nå blir vi en stor, liten familie.. ; ). Førstemann er tre år når de blir født... ; ) Blir kanskje ganske fantastisk dette her. Må bare fordøye det litt... ; ) Lykke til alle andre der ute! Klem
monky Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 oi! gratulerer!! hvilken uke er du i nå da? vitti, fikk beskjed på uttak idag at jeg kunne velge å sette inn 2... er dette ett tegn? hehe.. tenketenke vettu:) GRATULERER!!! skjønner det må fordøyes, men d er jo fantastisk!!
mamms til snart 3 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Gratulerer så masse, jeg går gravid med barn nr 3' og er 28 uker på vei, og er akkurat blitt tante til tvilling gutter:)
AppleMe Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Da har vi vært på ultralyd, og vi skal ha tvillinger! Hjelp! Er litt i sjokk, selv om jeg visste muligheten var der. Det var klinikken som anbefalte på det STERKESTE to egg, siden jeg har endo og tett eggleder, pluss at jeg er 37. Ja ja, nå blir vi en stor, liten familie.. ; ). Førstemann er tre år når de blir født... ; ) Blir kanskje ganske fantastisk dette her. Må bare fordøye det litt... ; ) Lykke til alle andre der ute! Klem Gratulerer så mye
Nurse77 Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Gratulerer m to i vente! Det blir hektisk noen år men det klarer dere. Gøy!
miia84 Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Jaaaa!! Så fantastisk!! Dobbel lykke;) Gratulerer så mye:):)
lillebie på`n igjen Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Åh så hyggelig blir bare glad når jeg ser slitere får det til:) og her er det jo dobbel glede:) gratulerer så mye:)
Suretær Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2012 Tusen takk alle sammen! Ja det blir jo helt fantastisk! Har allerede begynt å vende meg litt til tanken.. ; ) Er 7 +5 eller noe. Fulgte ikke med på noe av det som ble sagt etter at jeg hørte at det var to, så mannen min plukket heldigvis opp at jeg skal scannes igejn den 13 april allerede. Blir vel ekstra oppfulgt nå. Herlighet, de er så surealistisk! Nå må vi bare krysse fingrene for at alt går bra. Legen sa de var like store, så sjansen for at de begge blir "hengende" er veldig stor; )
miia84 Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Seier over ufrivillig barnløshet! Blir rørt jeg:)
anonym91 Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 spennende gratulerer så masse lykke til
RoseLilja Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Fantastisk! Det er så godt å se at det lykkes, jeg gleder meg med dere! :) Får litt ekstra håp selv også når jeg leser sånt, så takk for at du deler med oss andre
charnelle Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Gratulerer!! Ekstra artig med to nurk :-) Jeg fikk også to egg inn og får vite torsdag om det har resultert i en eller to bebiser...
monky Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 så spennende!! hvor fort får man vite om det er 1 eller 2?
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 28. februar 2012 #15 Skrevet 28. februar 2012 gratulera md dobbel lykke
lioness* Skrevet 28. februar 2012 #16 Skrevet 28. februar 2012 Trebarnsmamma i en fei! Gratulerer! Jeg ruger på en så er lurer vi på om det er en eller null
Suretær Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #17 Skrevet 29. februar 2012 så spennende!! hvor fort får man vite om det er 1 eller 2? Jeg fikk vite det igår, 7+5. ; )
Suretær Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. februar 2012 Tusen takk alle sammen! Ja det blir jo helt fantastisk! Har allerede begynt å vende meg litt til tanken.. ; ) Er 7 +5 eller noe. Fulgte ikke med på noe av det som ble sagt etter at jeg hørte at det var to, så mannen min plukket heldigvis opp at jeg skal scannes igejn den 13 april allerede. Blir vel ekstra oppfulgt nå. Herlighet, de er så surealistisk! Nå må vi bare krysse fingrene for at alt går bra. Legen sa de var like store, så sjansen for at de begge blir "hengende" er veldig stor; ) 13 mars var det visst.. Skal man scannes så ofte gjennom hele graviditeten når det er to?
Høst72 Skrevet 29. februar 2012 #19 Skrevet 29. februar 2012 Gratulerer så mye med to små nurk! Det blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå