Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Vi har en fryser til besvær.....Når vi kjøpte huset så spurte de om de skulle sette igjen fryseren i kjelleren, noe vi takket ja til for vi manglet stor fryser..... Nå skjønne jeg jo hvorfor. Denne fryseren røk kort tid etterpå, og står der fortsatt. Vi får hverken opp eller ned fryser eller fryseskap. Har hatt div løsninger, som i garasjen, men det tåler ikke kursen der. Så på soverommet, men det ble jeg dyktig lei av. Satte den ut på verandaen, men mannen påstår den ike kan stå der. Er under balkongen oppe, så står under tak, og rett utenfor verandadøra fra soverommet. Mannen satte den inn på kjøkkenet men er så i veien at jeg vil ha den på veandaen igjen. Er det virkelig farlig å ha fryseren utendørs????
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Den har nok ikke godt av å stå ute nei, tross under tak. Det er så mye fuktighet og div at slike el-ting vil kunne ta skade av det.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Ikke spesielt farlig. Men elektriske apparater tåler ikke all verden temperaturforskjeller og fuktighet, så da vil nok fryseren gå i stykker på kort tid.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Forsto ikke det. Hvorfor hiver dere ikke den om den er ødelagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå