Gå til innhold

Når til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere fått time hos legen? Jeg er nå i uke 5 men fikk vite at ingen får komme inn på kontroll før i uke 12, stemmer det? Føler det er veldig lenge til og har jo noen spørsmål jeg vil ha svar på litt før det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk time i uke 8 jeg

Skrevet

Kontaktet jordmor og ska ha samtale torsdag og da er jeg 9+2. så blir det vanlig kontroll uke 12:-)

Skrevet

fikk legetime over helga da jeg ringte fredag. så var der i går. da 5+0. men er da stressa for å miste igjen. men hadde ikke no nytte egentlig av den timen. for han henviste ikke til tidlig ul. men fikk da tidligere time som "første kontroll" men da er jeg 9 uker.

Skrevet

Jeg ringte legen da jeg var 4+2 og sa jeg var gravid. Sa fikk jeg første svangerskapskontroll i uke 9. Legen som valgte det

Skrevet

Jeg ringte legen da jeg var 4+2 og sa jeg var gravid. Sa fikk jeg første svangerskapskontroll i uke 8. Legen som valgte det

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Første jordmortime 10+5 her.. Bor i Oslo, så valgte å søke om fødeplass på egenhånd, har hørt det blir fullt på Riksen/Ullevål om man venter for lenge..

Skrevet

Har fått time hos legen neste tirsdag, da er jeg 7+0.

Skrevet

Neste onsdag, 6uker på vei da etter mine beregninger:) fikk tidl. UL sist pga sa.. ønsker det nå og:)

Skrevet

Neste onsdag, 6uker på vei da etter mine beregninger:) fikk tidl. UL sist pga sa.. ønsker det nå og:)

Skrevet

Har først kontroll ved 12 uker. Synes det er veldig lenge, jeg også :( Er veldig bekymret for fosteret. Er det fremdeles liv der inne? Skulle gjerne visst med sikkerhet før 12 uker. Jeg er nå 8+5 på vei. Så lenge å vente i ytterligere 3 uker.

Skrevet

Har første kontroll 3. april, da er jeg 10 + 2. Det var legen som valgte det, men jeg fikk spm om jeg ville komme inn for en prat om det var noe jeg lurte på før det, siden det er første svangerskap. Takket nei til det, da jeg har lest meg til det meste jeg trenger å vite før første kontroll, føler jeg er godt forberedt. Men de var veldig hyggelige og sa at det bare var å ringe om jeg ombestemte meg. Men det vanlige er vel kontroll mellom uke 8 og 12.

Skrevet

Ringte jordmor når jeg var 5 uker og fikk første time 8/3, da vil jeg være 9 uker på vei. jordmoren som valgte det.

Skrevet

fikk beskjed på legekontoret om å komme ned i uke 12. har bestilt tidlig UL privat 27/3, da er jeg 8 uker på vei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...