carmen221 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har vært i dag, er 9 uker. Så en liten klump inni der, kunne se hode,armer og ben <3 Hjertet banket inne i den lille spiren og det var veldig kjekt å se, spiren hoppet og spratt inni magen. Er kjekt å se at det er liv inni magen og det går mer opp at det faktisk er en liden en som vokser inni der =) Det er ikke store greien enda men er så fantastisk, lykke til. Hadde vært kjekt å høre hvordan det gikk med deg
Lisse_01 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2012 Ååå gleder meg:) håper den danser rundt
Mammaigjen<3 Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg var i dag, 10 fullgåtte uker. Så hode og kropp samt to små ben og armer, til og med fingre <3 fikk høre verdens vakreste hjertelyd. Gled deg
Lisse_01 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2012 Så fantastisk. Er helt i begynnelsen Av uke 10 når jeg skal. Blir fantastisk. Det var innvendig UL sant?
Mammaigjen<3 Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Ja det var innvendig. Overrasket over hvor mye som var tydelig <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå