nick_326110 Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hei. Jeg jobber som fotograf, og driver nå og skal fotografere en bok om å lage babytøy og trenger i den forbindelse et par små modeller. Jeg trenger: Gutt, ca 3 mnd. Gutt ca 5-6 mnd. Jente ca 2-3 mnd. Jente ca 5-6 mnd. Det er viktig at klærne passer, gjør ingenting om de blir litt for store, men ikke for små. Vi kan finne ut pr mail om klærne er passer. Jeg har tidligere gitt ut bøkene Myk Start- strikk til baby, og Sikksakk. Begge på Gyldendal forlag. Dere finner bloggen min med litt mer opplysninger her: mykstart.blogspot.com Hilsen May
Leoliten Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Hei. Jeg jobber som fotograf, og driver nå og skal fotografere en bok om å lage babytøy og trenger i den forbindelse et par små modeller. Jeg trenger: Gutt, ca 3 mnd. Gutt ca 5-6 mnd. Jente ca 2-3 mnd. Jente ca 5-6 mnd. Det er viktig at klærne passer, gjør ingenting om de blir litt for store, men ikke for små. Vi kan finne ut pr mail om klærne er passer. Jeg har tidligere gitt ut bøkene Myk Start- strikk til baby, og Sikksakk. Begge på Gyldendal forlag. Dere finner bloggen min med litt mer opplysninger her: mykstart.blogspot.com Hilsen May Jeg har en sønn på 4.5 mndr. Når vil dette være ev.?
Mamma4livet Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Har en sønn som blir 5 måneder 17. Februar. Han er nå 63 cm. Bor i Oslo.
lilleariel Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Hei! Jeg har en sønn som er 5 1/2 mnd....vi bor i oslo
nick_326110 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2012 Trenger fremdeles et par babyer 2-3 mnd! De som er interesserte ta kontakt via mailen dere finner på bloggen!
Mamma4livet Skrevet 21. mars 2012 #6 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har sendt deg mail tidligere uten å ha mottatt svar.
Light of my life Skrevet 21. mars 2012 #7 Skrevet 21. mars 2012 Jeg har også mailet deg tidligere, uten å få noe svar. Normal høflighet å svare kanskje når man etterlyser gratismodeller på et mammaforum?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Uff, fikk litt dårlig følelse av å ha sendt bilder av babyen min pr epost. vi har jo ingen garanti for at dette er personen hun utgir seg for å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå