Gå til innhold

MODELLER OG LOCATION SØKES

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg jobber som fotograf, og driver nå og skal fotografere en bok om å lage babytøy og trenger i den forbindelse et par små modeller.

Jeg trenger:

Gutt, ca 3 mnd.

Gutt ca 5-6 mnd.

Jente ca 2-3 mnd.

Jente ca 5-6 mnd.

Det er viktig at klærne passer, gjør ingenting om de blir litt for store, men ikke for små. Vi kan finne ut pr mail om klærne er passer.

Jeg har tidligere gitt ut bøkene Myk Start- strikk til baby, og Sikksakk. Begge på Gyldendal forlag. Dere finner bloggen min med litt mer opplysninger her: mykstart.blogspot.com

Hilsen May

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg jobber som fotograf, og driver nå og skal fotografere en bok om å lage babytøy og trenger i den forbindelse et par små modeller.

Jeg trenger:

Gutt, ca 3 mnd.

Gutt ca 5-6 mnd.

Jente ca 2-3 mnd.

Jente ca 5-6 mnd.

Det er viktig at klærne passer, gjør ingenting om de blir litt for store, men ikke for små. Vi kan finne ut pr mail om klærne er passer.

Jeg har tidligere gitt ut bøkene Myk Start- strikk til baby, og Sikksakk. Begge på Gyldendal forlag. Dere finner bloggen min med litt mer opplysninger her: mykstart.blogspot.com

Hilsen May

Jeg har en sønn på 4.5 mndr. Når vil dette være ev.?

Skrevet

Har en sønn som blir 5 måneder 17. Februar. Han er nå 63 cm. Bor i Oslo.

Skrevet

Hei!

Jeg har en sønn som er 5 1/2 mnd....vi bor i oslo

• 3 uker senere...
Skrevet

Trenger fremdeles et par babyer 2-3 mnd! De som er interesserte ta kontakt via mailen dere finner på bloggen! :)

Skrevet

Jeg har sendt deg mail tidligere uten å ha mottatt svar.

Skrevet

Jeg har også mailet deg tidligere, uten å få noe svar. Normal høflighet å svare kanskje når man etterlyser gratismodeller på et mammaforum?

Skrevet

Uff, fikk litt dårlig følelse av å ha sendt bilder av babyen min pr epost. :( vi har jo ingen garanti for at dette er personen hun utgir seg for å være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...