tutster Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Dette er det eneste jeg har av symptomer på graviditeten,(8+2)dæven så slitsomt!dag ut og dag inn i 1 uke nå...sist graviditet hadde jeg det i 10 uker i strekk...er til å bli GAL av...er det mange av oss og er dere sykemeldte???
*Mummimamma og LilleGull* Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Jeg hadde grusom migrene i forrige svangerskap helt til en venninne overtalte meg til å prøve akupunktur. Hadde egentlig ikke troen på det - men det hjalp! Så det anbefales
tutster Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 Okei. Er det gjennom lege eller tar man kontakt selv?
tutster Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2012 Okei. Er det gjennom lege eller tar man kontakt selv?
*Mummimamma og LilleGull* Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Jeg ordnet det gjennom lege - jordmor oppfordret meg faktisk til å prøve akupunktur da jeg først fikk migrene, men siden jeg ikke trodde på det tok det litt tid før jeg prøvde:) enda er ikke jeg helt overbevist om at det var akupunktur som hjalp - kunne like gjerne gått over av seg selv, men det viktigste er at jeg ble kvitt migrenen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå