Gå til innhold

Fortsatt dårlig form :(

Anbefalte innlegg

Er nå i begynnelsen av uke 15, og formen har ikke blitt bedre, heller verre.. Kvalm mesteparten av tiden, kaster ikke opp mye men kanskje hver 3.dag, sulten HELE tiden men har ikke lyst på mat, våkner opp om morgenen med knusktørr munn, HELT tom for energi, er dette normalt? Er litt bekymret.. Har også gått ned 3-4 kilo siden jeg ble gravid.

Tror dere mer mosjon kan hjelpe? Frister ikke så mye, all energi går til å dusje om morgenen, komme meg på skolen (er student), lage middag og rydde etter det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913787-fortsatt-d%C3%A5rlig-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er som så mye annet i svangerskapet individuelt. For noen hjelper frisk luft og mosjon veldig mot kvalme og oppkast, mens for andre så blir kvalmen trigget av bevegelse sånn at man kaster opp mer. Jeg har vært av den siste gruppen, men vet om mange som har fått bedring av mosjon :=)

eg blei kvalm av og stresse.. mulig det hjelper og ta det me ro? med nr 1 kasta eg opp nesten kver dag heila svangerskapet.. men ser ut som formen er mye bedre med nr 2 :)

hjelper og spise små måltider.. salte kjeks kansje? men det er desverre ingen ting og gjer en og komme seg gjennom det :( go bedring :)

vet akkuratt hvordan du har det. Jeg sliter også fortsatt med kvalme og er snart i uke 20. Skal til legen igjen imarra, og håper at jeg får en ny sykemelding. Føler at jeg ikke duger på jobben, og føler meg som den største pessimisten hver gang noen spør hvordan formen er.. Kan jo ikke lyve heller....

Jeg har ikke funnet noe som fungerer enda. Har prøvd akupressur bånd, sitron drops, salte kjeks, mosjon, you name it!

Så vi er ihvertfall to og helt sikkert mange fler, så bare hold ut! Det vi kommer til å ha i armene etterhvert gjør alt verdt det :)

Skader ikke å prøve å trene litt... Når kvalmen min var som verst var det kun å spise eller trening som lindret (kortvarig, men hjalp en liten stund). Alle er jo forskjellige, men da er det i hvertfall ikke uprøvd ;) God bedring!

Jeg trodde jeg skulle være over det verste nå i uke 14, men har begynt å kaste opp ca annen hver morgen nå i det siste :( Tidligere var jeg bare kvalm døgnet rundt, men jeg kastet i hvert fall ikke opp. Er i full jobb så det kan være litt av en utfordring noen dager. Vi får bare holde ut jenter ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...