Anonym bruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Tok denne testen for en uke siden, men den er så svaak..men alle som har sett den mene den er positiv for begge strekene er blå!! men vet ikke va eg skal tro.... ser dere streken?
englegull Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Ser en svak strek ja. Hvis det er en uke siden du tok den, og du er gravid, så er streken garantert tydelig nå. Ta en test til du ;-)
lillja90 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 skal ta en til test om ikke så lenge tenkte kanskje i morgen
FruLS Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 jeg tror kanskje du vil få en tydelig strek imorgen ja! lykke til!
najaden Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Ble streken blå med en gang, eller helt i slutten av de "godkjente" ti minuttene? Jeg har dessverre negative erfaringer med denne typen test - får nesten alltid positiv test helt mot slutten av timinuttersgrensa - uten at det er reelt. Den SER positiv ut, og jeg ville løpt og kjøpt en digital en, for sikkerhets skyld.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Herregud, hvordan har du klart å holde deg en hel UKE uten å teste? Tenker streken er klar og tydelig nå ja, dessuten har du vel ikke fått TR? Hold oss oppdatert
carmen221 Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Var litt dårlig bilde men jeg kunne tyde en svak strek der =) Prøv en digital test, der kommer det frem gravid eller ikke gravid. syntes selv dette ga klarere svar enn å være usikker på om det var et pluss eller ikke =) Men det ser ut som det er en liten spire på vei, gratulerer =)
lillja90 Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Ble streken blå med en gang, eller helt i slutten av de "godkjente" ti minuttene? Jeg har dessverre negative erfaringer med denne typen test - får nesten alltid positiv test helt mot slutten av timinuttersgrensa - uten at det er reelt. Den SER positiv ut, og jeg ville løpt og kjøpt en digital en, for sikkerhets skyld. Ja den ble blå med engang
lillja90 Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Var litt dårlig bilde men jeg kunne tyde en svak strek der =) Prøv en digital test, der kommer det frem gravid eller ikke gravid. syntes selv dette ga klarere svar enn å være usikker på om det var et pluss eller ikke =) Men det ser ut som det er en liten spire på vei, gratulerer =) Krysser fingerene har prøvd i over 3 år :/ så håper det går denne gangen! å takk
lillja90 Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Herregud, hvordan har du klart å holde deg en hel UKE uten å teste? Tenker streken er klar og tydelig nå ja, dessuten har du vel ikke fått TR? Hold oss oppdatert Har ikke stresset med testing akkurat....Hadde vel egentlig gitt opp håpet om å bli gravid også plutselig fikk eg bare en følelse på at eg måtte ta en test som da ble to testa ^^, Nei har ikke fått TR, hadde en liten blødning 4feb som da ikke varte mer en to dager å uuuutrolig lite som kom!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Kanskje en festeblødning? Testet i dag da?
lillja90 Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 den var negativ den digitale eg tok idag..
Shiny84 Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 sånne tynne streker på cb har jeg også fått, uten at jeg var gravid! Jeg sluttet å kjøpe de cb testene, ble jo sånn nesten hver gang :s Blir mer forvirra etter testen en før desverre..
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 Har også fått sånne streker på cb, bruker aldri disse....
carmen221 Skrevet 6. mars 2012 #15 Skrevet 6. mars 2012 den var negativ den digitale eg tok idag.. det var leit, så ut som en svak strek på testen... Ikke gi opp, neste test du tar etter noen sengevalser viser nok positivt. Vi heier på deg til du når mål =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå