Gå til innhold

er denne positiv...?? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok denne testen for en uke siden, men den er så svaak..men alle som har sett den mene den er positiv for begge strekene er blå!! men vet ikke va eg skal tro....

ser dere streken?

:)

post-42-0-41006400-1330427245_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser en svak strek ja. Hvis det er en uke siden du tok den, og du er gravid, så er streken garantert tydelig nå. Ta en test til du ;-)

Skrevet

skal ta en til test om ikke så lenge :) tenkte kanskje i morgen :D

Skrevet

jeg tror kanskje du vil få en tydelig strek imorgen ja! lykke til!

Skrevet

Ble streken blå med en gang, eller helt i slutten av de "godkjente" ti minuttene?

Jeg har dessverre negative erfaringer med denne typen test - får nesten alltid positiv test helt mot slutten av timinuttersgrensa - uten at det er reelt.

Den SER positiv ut, og jeg ville løpt og kjøpt en digital en, for sikkerhets skyld.

Skrevet

Herregud, hvordan har du klart å holde deg en hel UKE uten å teste? :D Tenker streken er klar og tydelig nå ja, dessuten har du vel ikke fått TR? Hold oss oppdatert :)

Skrevet

Var litt dårlig bilde men jeg kunne tyde en svak strek der =)

Prøv en digital test, der kommer det frem gravid eller ikke gravid. syntes selv dette ga klarere svar enn å være usikker på om det var et pluss eller ikke =)

Men det ser ut som det er en liten spire på vei, gratulerer =)

Skrevet

Ble streken blå med en gang, eller helt i slutten av de "godkjente" ti minuttene?

Jeg har dessverre negative erfaringer med denne typen test - får nesten alltid positiv test helt mot slutten av timinuttersgrensa - uten at det er reelt.

Den SER positiv ut, og jeg ville løpt og kjøpt en digital en, for sikkerhets skyld.

Ja den ble blå med engang :)

Skrevet

Var litt dårlig bilde men jeg kunne tyde en svak strek der =)

Prøv en digital test, der kommer det frem gravid eller ikke gravid. syntes selv dette ga klarere svar enn å være usikker på om det var et pluss eller ikke =)

Men det ser ut som det er en liten spire på vei, gratulerer =)

Krysser fingerene :D har prøvd i over 3 år :/ så håper det går denne gangen! å takk :D

Skrevet

Herregud, hvordan har du klart å holde deg en hel UKE uten å teste? :D Tenker streken er klar og tydelig nå ja, dessuten har du vel ikke fått TR? Hold oss oppdatert :)

Har ikke stresset med testing akkurat....Hadde vel egentlig gitt opp håpet om å bli gravid også plutselig fikk eg bare en følelse på at eg måtte ta en test som da ble to testa ^^,

Nei har ikke fått TR, hadde en liten blødning 4feb som da ikke varte mer en to dager å uuuutrolig lite som kom!

Skrevet

Kanskje en festeblødning? Testet i dag da?

Skrevet

den var negativ den digitale eg tok idag..

Skrevet

sånne tynne streker på cb har jeg også fått, uten at jeg var gravid! Jeg sluttet å kjøpe de cb testene, ble jo sånn nesten hver gang :s Blir mer forvirra etter testen en før desverre..

Skrevet

Har også fått sånne streker på cb, bruker aldri disse....

Skrevet

den var negativ den digitale eg tok idag..

det var leit, så ut som en svak strek på testen...

Ikke gi opp, neste test du tar etter noen sengevalser viser nok positivt.

Vi heier på deg til du når mål =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...