Gå til innhold

Noen som har sett kjønn i uke 14-15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på 2d UL og fått vite kjønnet i skiftet mellom uke 14 og 15 ? SKal på en sjekk fredag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk se i uke 13:)

Selvsagt tok jeg det med en klype salt, men han var ganske sikker på gutt da, og ul i uke 18 viste det samme:)

Skrevet

Jeg fikk vite det i dag, og er i uke 15. Her ser det ut til å være en gutt. Tar det også med en klype salt, men ordinær ul er om 4 uker så får kanskje et mer sikkert svar da:)

Skrevet

Vi var på Riksen ifm duo-test uke 12+5. Der spurte legen helt uoppfordret om vi ville vite kjønnet. Fikk vite det er en jente. Han viste oss forskjellen på vinkelen på "utstyret" på jente/gutt. Tror han visste godt hva han så etter - men det er nok avhengig av kompetansen på legen og utstyret (og hvordan fosteret ligger).

Skrevet

Vi fikk vite at det var en jente uke 12+1, men vi får se om ordinær UL viser det samme;)

Skrevet

Jeg var på ul nå på mandag, uke 16 nå, hun såg med engang at det var en liten jente<3 ikke noe tvil der i gården, fikk med flere bilder, også ett i 3D og jeg kan se hele henne der hun sutter på tommelen, kjempe tydelig! Im in love:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...