Vilje:) Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jeg sitter på jobb og føler meg helt j..lig!!! Er 7 uker på vei. Er dette framtida de neste ukene? Hvor ille synes dere det bør være før man kan be om sykemelding? Jeg må jo også nevne at jeg er glad for disse symptomene, det betyr vel bare at småendringer har tenkt å bli Noen flere i samme situasjon?
*oktobergutt 12* Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Ja... kvalm og frysen. Kvalmen kom som et skudd lørdag kveld, og jeg var dårlig hele søndag og i går mandag.. var hjemme fra jobb. Har karret meg på jobb i dag, og har med salt kjeks og riskaker i veska... blir kvalm så fort jeg blir sulten... og blir jo sulten hele tiden !!!
Kajoon Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Jeg er 5+0 idag og har ingen symptomer bortsett fra at jeg er grise trøtt. Er det noen av dere som drikker kaffe? (tør ikke jeg:( ).
Elsa88 Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Drikker en kopp kaffe om dagen, men blir ikke alle dagene jeg gjør det heller. Eller er jeg 7+5 og er ikke kvalm men bare uvel, svimmel er jeg til tider og er SULTEN hele tiden...
Vilje:) Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2012 Ja det ble mye bedre etter jeg spiste! Utrolig hvor mye det skulle påvirke. Jeg så for meg sykemelding tvert jeg. Håper jeg kan klare meg med salte kjeks jeg også Tror det er ok å drikke to kopper kaffe om dagen, men jeg holder meg unna stort sett. Er ikke avhengig
Afrodite-81 Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg måtte sykemelde meg.. jeg er så dårlig. Kvalm hele dagen, brekker meg for d minste. Orker ikke mat,samtidig vet jeg at det hjelpere. Kjedelig å være sånn, håper d går over snart så jeg kan jobbe igjen.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Er også gradert sykmeldt.. pga kombinasjonen kvalme, tretthet/energiløshet, 2 tidligere SA (bekymring). Syns sykmelding er til enorm hjelp og har det mye bedre etter det gikk i orden. Har kuttet kaffen helt, i hvertfall i 1.trimester. Fra 2.trimester tenkte jeg å gradvis gjeninnføre morrakaffen... :-)
Vilje:) Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2012 Forteller dere på jobb hvorfor dere er sykemeldt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå