Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har testet RD 10 og RD 11 (i dag) med strips fra billigtest.no. Begge har vært negative. Jeg har testdag i morgen, skal inn og ta blodprøve på Riksen. Er det fortsatt håp for positiv test, eller er toget gått for dette forsøket? Føler jeg begynner å miste troen her jeg sitter.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913722-har-toget-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er første forsøk. Har så utrolig lyst til at dette skal klaffe. Føler vi har prøvd i evigheter. Vet vi er mange i samme situasjon inne på dette forumet, og selv er jeg kanskje bare helt i startgropen, men det tar virkelig på.... er så mange tanker og følelser. Føler meg litt tappet i dag.... BLÆH!

Jeg gikk helt i kjelleren og grein i tre dager så ja det er en tung prosess som tar veldig på..

Vi hadde fryseforsøk nå men jeg har ikke hatt vanlig ivf men AIH som er inseminering. Fikk for mange egg og da tok de ut to... Skal begynne på fullt ivf forsøk nå tror eg...

Noen ganger lurer eg på hvordan jeg skal komme meg gjennom dette hvis det ikkje blir pos på neste

AinaAina: Testdag er testdag fordi det er da det er sansylig at en vil få sikker negativ test om det ikke skulle gå, dette pleier å være RD 14. Så om du får blendahvite tester på dag 10 og 11 så kan du fint få positiv om 3 dager. Fakstisk veldig mange som ikke får positiv test før testdag selv om de har testa før. Så ikke gi opp håpet!

Metti ;) Ikke gi opp håper enda. Det kan gå mange forsøk før dere klarer det, men plutselig sitter gullspira :-) Var selv i kjelleren flere ganger ved både negative forsøk og abrutte forsøk, men nå sitter jeg her gravid med nr 3!!!! Utrolig!!!!

Lykke til alle sammen og gi ikke opp. For belønninga er hvert ver tåre, bekymring og alt som følger med prøverørskarusellen!!!

Annonse

Testet negativt med digital CB test i morges, og dette er testdag... så nå hneger virkelig håpet i en tynn tråd. Var nettopp og tok den obligatoriske blodprøven, så da får jeg klar beskjed i ettermiddag. Så inntil da krysser jeg fremdeles fingrene :)

Ja, etter 3 dager med negative hjemmetester så var jeg rimelig forberedt. Så har tatt det overraskende bra i dag. Fikk vite at HGC nivået midt lå midt mellom neg og pos. Med andre ord så hadde embryoet klart å feste seg, men så hadde det gått til grunne etter kort tid. For oss så er nok dette det nærmeste vi har vært en graviditet, så sånn sett ser vi positivt på det og satset på bedre lykke neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...