Gå til innhold

Noen som har tid å se hit litt?

Anbefalte innlegg

For en uke siden tok eg en gtest fra CB, på den kom det en skyggestrek, dagen etter tok eg en ny med morgenurin på den kom det en svaaak strek..Alle som har sett den har sagt at den er positiv (den streken er svak men blå ikke grå/svart svak skyggestrek)

er det noen som har noen erfaring med dette? tørr ikke slippe jubelen løs.. siden eg har vært gravid utfor også prøvd i 3 år etter det..

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913713-noen-som-har-tid-%C3%A5-se-hit-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste rådet jeg kan gi deg er å enten ta en CB digital eller en annen sort test. Er mange her inne, inkludert meg som har fått falske positive med CB pluss, så det er en test som ikke alltid betyr at en strek er en strek :(

Lykke til :-)

ja skal ta en test neste uke... stresser ikke med testing...

For en ca 4 uke siden hadde en (skulle hatt mens) blødning som var så liten å uten smerter, fylte ikke ett bind engang! å etter det har eg hatt "mens" følelse som om eg har mensen bare ikke med blod ^^, vis du skjønner? hadde to CB testa som viste nesten det samme! :/

Det høres veldig ut som jeg har det... og jeg er gravid! :)

Går rundt og føler at "nå kommer mensen" hele tiden, men den gjør jo ikke det. Spennende å se på en ny test!

Ja skal ta en test i morgen tidlig..skulle egentli ta en i morgest meeen glemte av :/ har gått i siden 4 feb me mensensymt...

Legg den på dolokket når du legger deg om kvelden, så KAN du ikke glemme det neste morgen :)

Men hvis du er så langt på vei som jeg kanskje tror, så spiller det ingen rolle om det er morgenurin eller ikke. Men bruker du med ukeindikator bør det være morgenurin for at du skal kunne stole på uke-svaret. "Gravid" kan man nok stole på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...