Gå til innhold

Donoregg - noen som er i gang med prosessen?

Anbefalte innlegg

Hei. På grunn av fortidlig overgangsalder er min eneste sjanse for å bli gravid bruk av donoregg. Er det noen som er i gang med denne prosessen og vil dele noen erfaringer? Hvor starter jeg! Er interessert i å høre om noen klinikker som evt. sammarbeider med gyn. i Oslo området eller andre tips!

Fortsetter under...

hei på deg. Jeg har også kommet i overgangsalder og ønsket meg et barn. Jeg kontaktet ava klinikken i riga. veldig flinke der. Ble gravid etter 2 forsøk. Har nå verdens vakreste jente på 5 mnd. Søk på nettet på ava klinikken. Der kan du skrive mail til dem. De svarer fort. Lykke til :-)

• 2 måneder senere...

hei på deg. Jeg har også kommet i overgangsalder og ønsket meg et barn. Jeg kontaktet ava klinikken i riga. veldig flinke der. Ble gravid etter 2 forsøk. Har nå verdens vakreste jente på 5 mnd. Søk på nettet på ava klinikken. Der kan du skrive mail til dem. De svarer fort. Lykke til :-)

Hei! Jeg hr også vært i Riga på AVA klinikk, testet positivt forrige uke..veldig spent på t det gåt bra, hadde 2 SA tidligere.

Hei. På grunn av fortidlig overgangsalder er min eneste sjanse for å bli gravid bruk av donoregg. Er det noen som er i gang med denne prosessen og vil dele noen erfaringer? Hvor starter jeg! Er interessert i å høre om noen klinikker som evt. sammarbeider med gyn. i Oslo området eller andre tips!

Prøv AVA klinikken i Riga, ble gravid med donoregg der, er i snart 5 uke:-)

Annonse

Jeg har vært på serum i athen og ble gravid på først forsøk, men det endte i en SA.

Det letteste er å ta kontakt med klinikken du velger. De forteller deg hva som bør gjøres i forkant.

Oppkjøringen er litt anerledes enn IVF, så jeg rapporterte bare hvor jeg hvar i syklusen og når en donor bar klar reiste jeg nedover. Brukte en del medisiner og får du ikke tak i dette i norge, sender de det gjerne.

Bare å spørre om det er noe du lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...