Gå til innhold

Donoregg - noen som er i gang med prosessen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. På grunn av fortidlig overgangsalder er min eneste sjanse for å bli gravid bruk av donoregg. Er det noen som er i gang med denne prosessen og vil dele noen erfaringer? Hvor starter jeg! Er interessert i å høre om noen klinikker som evt. sammarbeider med gyn. i Oslo området eller andre tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg også å lese litt på onskebarn.no sitt forum, der er det egen gruppe for eggdonasjon hvor de som holder til på de ulike klinikkene har egne skravletråder.

Skrevet

hei på deg. Jeg har også kommet i overgangsalder og ønsket meg et barn. Jeg kontaktet ava klinikken i riga. veldig flinke der. Ble gravid etter 2 forsøk. Har nå verdens vakreste jente på 5 mnd. Søk på nettet på ava klinikken. Der kan du skrive mail til dem. De svarer fort. Lykke til :-)

Skrevet

Du kan også ta en titt på Serum-tråden her

• 2 måneder senere...
Skrevet

hei på deg. Jeg har også kommet i overgangsalder og ønsket meg et barn. Jeg kontaktet ava klinikken i riga. veldig flinke der. Ble gravid etter 2 forsøk. Har nå verdens vakreste jente på 5 mnd. Søk på nettet på ava klinikken. Der kan du skrive mail til dem. De svarer fort. Lykke til :-)

Hei! Jeg hr også vært i Riga på AVA klinikk, testet positivt forrige uke..veldig spent på t det gåt bra, hadde 2 SA tidligere.

Skrevet

Hei. På grunn av fortidlig overgangsalder er min eneste sjanse for å bli gravid bruk av donoregg. Er det noen som er i gang med denne prosessen og vil dele noen erfaringer? Hvor starter jeg! Er interessert i å høre om noen klinikker som evt. sammarbeider med gyn. i Oslo området eller andre tips!

Prøv AVA klinikken i Riga, ble gravid med donoregg der, er i snart 5 uke:-)
Skrevet

Jeg har vært på serum i athen og ble gravid på først forsøk, men det endte i en SA.

Det letteste er å ta kontakt med klinikken du velger. De forteller deg hva som bør gjøres i forkant.

Oppkjøringen er litt anerledes enn IVF, så jeg rapporterte bare hvor jeg hvar i syklusen og når en donor bar klar reiste jeg nedover. Brukte en del medisiner og får du ikke tak i dette i norge, sender de det gjerne.

Bare å spørre om det er noe du lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...