Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på dag 40 i syklusen og har fortsatt ikke fått tr på besøk.

Er i første pp så vet at syklusen kan være litt kluss etter pillene jeg har gått på siden ungdomskolen.

Har tatt masse EL tester(ikke hver dag), men begynte å minke på de så jeg sluttet å ta de og testet heller litt innimellom bare.

Nå tok jeg har en EL test igår for moroskyld og den slo ut med to like streker for første gang. Tok en test idag også og nå er teststreken enda mørkere enn kontrollstreken. Tok også en graviditetstest idag til morgenen og syns jeg kan se en kjempe svaaaak antydning til en strek. Problemet er bare at jeg ikke vet om den kom innen 5 min eller ikke.

Har hatt litt menssmerter lignende i de siste 3 dagene, ikke direkte vondt sånn som jeg er vant til, men mere press og litt stikking.

Vet dessuten at moren min brukte 1 år på å gravid etter piller, er det noe jeg kan arve? eller har det ikke betydning?

Vet det bare er første pp og at jeg kanskje ikke er gravid, men selvfølgelig håper jeg jo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er arvelig. Du har jo gått endel år på pilla så syklusen kan jo være ustabil, stor sjangs vil eg tro. Eg ville tatt ny graviditets test onsdags morning, eller du kan gjøre det før ;-) lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg er også på dag 40! Sluttet på pillene 15.des og fikk mens 19 jan. Så det var litt forlenget syklus etter pilleslutt hos meg, men trodde det kom til bli en kortere syklus 2. pp. Men så sitter jeg her, uten tr og negative tester.

Trodde jeg hadde el midt i syklusen (2.pp), og en uke etter fikk jeg slim med en liten rød/mørk blødning i over et par dager, trodde dette var festeblødning. Men nå, når jeg ikke har fått tr enda, tror jeg kanskje det kan ha vært el-slim istedenfor, og derfor har ikke tr kommet enda. Hm rart dette her.

Skrevet

Selv tror jeg ikke jeg er gravid, og at det bare er syklustull etter pilleslutt, ettersom jeg har blendahvite tester. Men siden du fikk en svak strek kan det jo være at du bare produsere hcg sent? Håper det, lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...