Gå til innhold

Unormalt søvnbehov?

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+4 og har siste ukene nesten ikke gjort noe annet enn å sove. Sover minst 12 timer om natten, deretter blir jeg trøtt på ettermiddagen og sover gjerne et par tre timer også der. I tillegg er jeg ustanselig trøtt.

Heldigvis jobber jeg ikke om dagen, noe som ville vært umulig med det søvnbehovet jeg har.

Er det flere om har det som meg? Er dette "normalt" for en gravid? Hvor lenge kan jeg regne med at denne trøttheten vedvarer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913678-unormalt-s%C3%B8vnbehov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av de jeg kjenner som er nå på slutten og midten av svangerskapet er det naturlig at du her mye trøtt. Kroppen er i høygir for å ordne kroppen for et perfekt plass for spiren. Men denne trøttheten vil gå over når man bekker over 12 uker :)

det er det jeg gleder meg til, for er trøtt kontant her og

Eg har vert trøtt hele svangerskapet, + sliter med å såve på natta(som du ser), ikke en god kombinasjon. Hadde det slik forige svangerskap også. Lykke til videre, eg har 2,5 uke igjen til termin så skal bli godt å komme tilbake til normalen igjen, så lenge jenta i magen ikke foretrekker å være vaken på natta da.. Lykke til! :-)

Jeg er også mye trøtt, men får skjelden sovet ut, da vi har ei snuppe som må opp, jeg jobber natt og kjenner at timene rundt denne tiden er jeg veldig trøtt(er på jobb nå). 10+5 i dag... dagene går opp og ned men mye trøtt ennå ja!

Gleder meg til mer energi! og vår ute:)

• 3 uker senere...

Jeg er 10+3 og har vert stuptrøtt siden uke 6. Legger meg tidlig på kvelden, sover da rundt 10-12 timer på natta. Må ha en middagshvil på ca 2 timer også. Allikevel er jeg trøtt. Utrolig annerledes iforhold til hvordan jeg var før jeg ble gravid. Da trengte jeg kun 6-7 timers søvn iløpet av døgnet :P

Skal bli godt å komme over den søvnknekken å slippe å gå rundt som en zombie hele dagen :)

Annonse

Har nå kommet selv i uke 10 og må legger meg tidligere. Og er konstant trøtt og sliten, har i de to siste ukene droppet å dratt til de 2 første timene på skolen for å få sove lengre. men kan ikke fortsette slik :P ellers så mister jeg for mye :P

jeg fikk en i klassen til å ringe meg i friminuttet mellom de to timene slik at i klarte å komme meg ut av sengen slik at jeg rakk den tredje. Blir godt å få gubben min hjem i morgen :) For da tar han over med å få meg opp om morgenen :P

Tornerose her også. Sooove ;) har begynt å våkne tidligere dog. Normalt våkner jeg med et brak av alarmen..nå våkner jeg med lyset og drar meg 'helt' til syv. Rare kropp

Sånn er jeg også :) Våkner tidlig med en rar og deilig følelse i magen ;) Spretter opp og drikker tran hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...