Gå til innhold

Overstimulert og gravid- hvor lenge varer det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å være overstimulert og gravid? Jeg lurer sånn på hvor lenge til jeg kan forvente å ha treningsforbud,sykemeldt og å måtte gjemme magen... Har vært overstimulert en drøy uke nå og er sykemeldt to uker til..

Skrevet

Hei, jeg var lagt inn en uke, så var jeg vel sykmeldt 3 eller 4 uker etter det! Den første tiden fikk jeg bare ligge rolig, og så gikk det vel gradvis fremover... Jeg trente ikke så vet ikke noe om det:) Magen gikk ikke ned, så så gravid ut fra første stund:p hehe... Masse lykke til videre, og gratulerer så mye med spiren!

Skrevet

hei!

Fra den dagen de satte inn egget så det ut som om jeg var 6 måneder på vei. Nå er det snart 3 uker siden jeg satte inn egg, og jeg er fremdeles stor. Tar blodprøver og ultralyder flere ganger i uken.

Sykemeldt er jeg ikke, og det er temmelig vanskelig å skjule denne magen på jobben. Vondt er det også innimellom.

Vet ikke når dette skal gi seg jeg....skal nedover på ultralyd snart, skal spørre da...

Skrevet

Ja,hold meg gjerne oppdatert!jeg hadde innsett 12.feb så vi har kommet ganske likt da!

Skrevet

Hvor mange egg tok dere ut? Jeg tok ut 28 i går og fikk beskjed om at de ikke ville sette inn pga faren for overstimulering... Når fikk dere symptomer på overstimulering? Jeg har ikke merket noe spesielt enda.

Skrevet

Oj,det var mye! Jeg tok ut 12,10 ble befrukta,6 ble fyrst ned og ett satt inn. Jeg var litt oppblåst fra dag en tror jeg,men det var først en uke eterpå at magen ble virkelig stor!

Skrevet

Jeg hadde stor mage i 3 uker. Fikk kun sykemelding i 3 dager men følte det hjalp meg å bevege meg litt så det gikk greit å jobbe.

Skrevet

Det ble innsetting på oss i dag allikevel. Jeg er litt oppblåst, men UL så det bra ut. De ville ta risikoen allikevel siden bare 1 av 28 hadde delt seg nok!!!

Apple80; hva regner du som dag 1?

Håper jeg er over det verste nå siden jeg kastet opp i hele går...

Skrevet

så bra at det ble insett :) lykke til!

Skrevet

Det ble innsetting på oss i dag allikevel. Jeg er litt oppblåst, men UL så det bra ut. De ville ta risikoen allikevel siden bare 1 av 28 hadde delt seg nok!!!

Så bra at det ble innsett! Da krysser vi fingrene! Dag 1:jeg mente dagen for innsett..

Apple80; hva regner du som dag 1?

Håper jeg er over det verste nå siden jeg kastet opp i hele går...

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Fremdeles oppblåste?

Hilsen ballongen :)

Skrevet

Jeg føler meg helt bra igjen faktisk! Magen er vel ikke heelt flat,men den var den kanskje ikke tidligere heller ;) jeg skal til legen igjen på torsdag og regner med å bli friskmeldt da.

skal du teste 13.mars?

Skrevet

Jeg skal teste den 14. Begynner å bli litt bedre i dag. Ikke så oppblåst lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...