Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Har tenkt å kalle opp sønnen min enten Jonas etter bestefaren eller Halvor/Haftor etter gammelonkel og tippoldefaren sin. Liker veldig godt Halvor selv
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Jeg liker Halvor. De to andre liker jeg ikke. Gå for Halvor du.
Butterfly4 Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Jeg synes helt klart Jonas er finest!
sommertiara Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg liker Halvor. De to andre liker jeg ikke. Gå for Halvor du. Helt enig. Halvor er nydelig. Jonas er dødskjedelig.
Giss Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Har tenkt å kalle opp sønnen min enten Jonas etter bestefaren eller Halvor/Haftor etter gammelonkel og tippoldefaren sin. Liker veldig godt Halvor selv Jonas er et vakkert navn - og derfor MYE brukt. Jeg liker Halvor bedre enn Haftor - selvom det vel er mere unikt i dag. Litt kult. Tror likevell jeg selv hadde valgt å bruke Jonas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå