tytti Skrevet 27. februar 2012 #1 Del Skrevet 27. februar 2012 Finner ikkje ut hvordan eg kan endre at barnet er født.... min telle kalkulator teller forsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ann-Mari Skrevet 28. februar 2012 #2 Del Skrevet 28. februar 2012 Finner ikkje ut hvordan eg kan endre at barnet er født.... min telle kalkulator teller forsatt... Hei tytti, Om du går inn på "Min profil" og "Rediger min profil" finner du termindato. Denne kan du da sette til null, slik at du ikke får opp Uke til uke informasjonen. Om litt kommer vi med "Mine barn", og da kan du føre opp barnets navn og fødselsdato i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ÅNA Skrevet 10. mars 2012 #3 Del Skrevet 10. mars 2012 Hei. Er det da mulig å få lagt inn barn man har fra før også? Har barn fra før, men ser ikke mulighet for å få lagt dette inn i tillegg til nåværende graviditet med termindato og nedtelling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 11. mars 2012 #4 Del Skrevet 11. mars 2012 Det kommersnart en løsning hvor du kan legge inn barn du har fra før. Da skal du finne det der du legger inn termindato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 11. mars 2012 #5 Del Skrevet 11. mars 2012 Jeg savner den bursdags telleren :/ kommer den tilbake da "mine barn" kommer? den som teller hvor mange år, måneder og dager barnet et? sorry for stjeling av innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ÅNA Skrevet 13. mars 2012 #6 Del Skrevet 13. mars 2012 Takker for innlegget...hadde glemt den. Støtter den "iskaffe"! Fult lov å "stjele" innlegg for min del....i alle fall når det er så positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 16. mars 2012 #7 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei på dere. Nå kan dere legge til barna deres på profilen. Hurra! Dere kan velge om det skal synes for alle, eller bare synes for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå