Gå til innhold

Er lykken slutt allerede???

Anbefalte innlegg

Hei da er. Er 5+6 i dag, og har en del tykk og brunlig tørr utflod etterfulgt av brunlig urin, ser hvertfall sånn ut på papiret. Hva er dette slags tull?? Mister jeg gullet mitt, eller er det rester av progesteron vagina gel som jeg sluttet med på torsdag?? Hjeelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913567-er-lykken-slutt-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umulig å si, kan være alt fra at du mister til at det bare er litt blodrester fra irriterte slimhinner. Ikke noe annet du kan gjøre enn å vente og se, alternativt måle hcg med to dagers mellomrom og se om den stiger normalt. Men selv det er ikke garanti for at alt er ok for hcg kan i noen tilfeller fortsette å stige noen få dager etter at embryoet har stoppet å utvikle seg. Håper det går bra for dere!

Takk for svar... blir gal av all denne usikkerheten. Jeg også har tenkt at det kan være rester. For det er ikke sånn hele tiden. Bare noen ganger når jeg er på do, andre ganger er det bare ren, fin, gul urin. Så vanskelig å si når man ikke Har vært med på dette før.

Takk for svar... blir gal av all denne usikkerheten. Jeg også har tenkt at det kan være rester. For det er ikke sånn hele tiden. Bare noen ganger når jeg er på do, andre ganger er det bare ren, fin, gul urin. Så vanskelig å si når man ikke Har vært med på dette før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...