Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Kan man bli kvalm når en SA har startet? Tror jeg kanskje mister nå. Blitt utrolig kvalm og mageknip. Fått mensen... Er i uke 6 + 5 nå... Blør man bare ut alt? Er det farlig å abortere hjemme? Urolig og stressa!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Hei De er ingenting du kan gjere om du aborterer, de bare sjer de er ikkje farlig at de sjer heime, bare om du blør veldig masse og føler deg uvel!! mistet selv i uke 6 for noken mnda sida.. hadde store smerter.. sterkare enn menssmerter.. og eg blødde i ca 1 veke.. med blanda blod og klomper! prøv og ta de med ro og legg deg ned og slapp heilt av... de er og heilt normalt at enkelte blør litt gjenneom heile svangerskapet du får ha lykke til, håper de går bra eg var ikkje kvalm når eg hadde sa!
Jeanette89 Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Har du vært hos legen? En blodprøve kan bekrefte om hcg er synkende(men da må en ta to blodprøver da, så kan ta litt tid å få svar) men jeg mistet selv i uke 8, å da hadde eg store smerter( kamper i magen og vondt i korsrygg) + at eg blødde myye(og klumpete blodansamlinger). tror nok en sa oppleves mye verre enn "vanlig mensen", så det kan enda gå bra! Du får ha lykke til hvertfall, eg var heller ikke kvalmen når det startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå