Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3343620.ece Barneyoga kaller hun det. Hvorfor er ikke dama skutt eller buret inne? Hva folk får seg til å gjøre med unger. Fikk helt vondt inne i meg jeg.
cheni Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Så bildene, filmen orket jeg ikke... Kvalmt
Moren te Elias Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 De e sykt i huvdet:( veldig trist stakkars baby
Hobbiten Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Kjente jeg ble skikkelig dårlig, dette må jo være livsfarlig. Kan det virkelig være ekte?? Stakkars baby, håper noen griper inn!
Maibaby:) Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Off fikk helt vondt i magen her nå... Noen burde slengt mora sånn rundt å spurt hva hun syntes etterpå!!! Håper virkelig at hun ikke får fortsette med dette!!
Gjest isimagen Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Uff, det så veldig voldsomt ut. Jeg kjenner til at afrikanske stammer løfter/bærer barna i et bein eller en arm (strekker musklene) fra de er noen få uker gamle. Gjøres det riktig er det veldig gunstig for den motoriske utviklingen. Barna deres kan bl.a. gå mye tidligere enn vestlige barn. Men å slenge barnet rundt etter en arm eller bein - da utsetter man jo barnet for g-krefter et lite spedbarnshode ikke tåler Jeg tenker bare Shaken Baby syndrome.
-lykken er 3- Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Huff... Helt forferdelig å se på Stakkars lita!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå