Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg forsøker å finne flybilletter som er så rimelig som mulig fra en del av USA til en annen. Er klar over at det ikke er billig, er jo omtrent like langt å reise for dem til destinasjonen som fra Europa og til destinasjonen. Hittil finner jeg kun billetter for tre personer for rundt 10,000 kroner (to voksne og et barn), men skulle veldig gjerne hatt det lavere. Har dere tips til nettsider jeg kan sjekke ut? Har allerede vært på restplass og expedia, men er ikke så rutinert på å finne billigbilletter. Det er ikke aktuelt for dem å bruke veldig mye penger på flybilletter, så hadde vært greit å finne noe som er litt rimeligere. Bil blir for langt. På forhånd takk.
BabyAbel Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Det kan jo være at det lønner seg å gå inn på de lokale sidene? United airways eller continental feks. Jeg booket mye der år jeg bodde der for et par år siden.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Jeg ser alltid på expedia.com eller de andre prissammeligningingssidene. Langt ord assa.
Solkrem89 Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Ta og sjekk på jetblue.com! Eg og samboar reiste med selskapet i fjor sommar å synst de hadde greie priser
Gulosten™ Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Jeg forsøker å finne flybilletter som er så rimelig som mulig fra en del av USA til en annen. Er klar over at det ikke er billig, er jo omtrent like langt å reise for dem til destinasjonen som fra Europa og til destinasjonen. Hittil finner jeg kun billetter for tre personer for rundt 10,000 kroner (to voksne og et barn), men skulle veldig gjerne hatt det lavere. Har dere tips til nettsider jeg kan sjekke ut? Har allerede vært på restplass og expedia, men er ikke så rutinert på å finne billigbilletter. Det er ikke aktuelt for dem å bruke veldig mye penger på flybilletter, så hadde vært greit å finne noe som er litt rimeligere. Bil blir for langt. På forhånd takk. Momondo f.x? http://www.momondo.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå