Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 hva mer kan man eventuelt ha som tilbehør?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 hva mer kan man eventuelt ha som tilbehør? Det blir kanskje litt tungt? Fisken er jo ganske feit og det samme med potetene. Men om du feks har dampede asparges som tilbehør eller noe annet grønt og sunt?
Gjest Siklerotte Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Utvilsomt. Det er godt med ovnsbakte grønnsaker. Pleier å bake laks med sitron, ingefær, hvitløk, gulrøtter, rødløk og sopp. Godt.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Det synes jeg da absolutt det gjør Du kan rive litt parmesanost på toppen av gratengen for å gi den en ekstra spiss, og ha et par finhakkede hvitløksfedd oppi. Godt med tilbehør som har litt smak når man har laks synes jeg Evt kan du også rive litt parmesanost og strø oppå laksen når den er ferdigstekt og så sette den et par minutter i ovnen rett før gratengen er ferdig. Mmmmm (glad i parmesanost jeg da hehe) Du kan lage en grønn salat til, med f.eks ruccola, pinjekjerner og mango, med et dryss balsamicoeddik på. Godt med noe litt syrlig til synes jeg Eller hvis du vil gjøre det enkelt kan du koke/steke grønnsaker (brokkoli, blomkål, etc) og lage en enkel agurksalat ved siden av
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 æsj neitakk. Heller kokte poteter med en god saus og friske grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 Det hørtes kvalmendes ut. Synes det er best med ris, salat, vanlig kote poteter eller stekte potetbåter i ovnen
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 prøver uansett jeg stekte grønnsaker til høres godt ut hi
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 Det er veldig godt, jeg pleier og ha det
☆☆☆ Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Tja, uten hvitløk i potetene kan det nok gå. Jeg elsker løk og hviløk, men til laks funker det ikke...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Fløtepoteter funker ikke til laks mener nå jeg da, men smaken er heldigvis som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå