Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 Jeg satt inn spiral i.. tja oktober tror jeg, og har hatt fast mensen hver mnd, men nå har jeg ikke hatt mensen på over 1,5 mnd, og jeg er livredd for å være gravid. Testet for en uke siden, nope, ingenting. Sjansen er jo generelt svært liten å bli gravid med hormon spiral da.. så jeg har på en måte roet meg ned med at det er jeg IKKE. Dog, jeg skal kjøpe noen tester til tror jeg.. For magen er "hoven", økt matlyst og vekta 1kg opp... Det er da virkelig ikke noe graviditet? Har to barn fra før, minste er under året, og jeg tror ikke jeg orker mer barn som ikke sover jeg altså...... noen erfaringer? Takk.
Lillegullskatt Skrevet 27. februar 2012 #2 Skrevet 27. februar 2012 Hadde sjelden mensen når jeg hadde hormonspiral. Noen små blødninger innimellom, men ikke regelmessig. Gikk også nesten et år uten mensen.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #3 Skrevet 27. februar 2012 Får håpe den har bare forsvunnet av seg selv. Uten noe grunn... For liker ikke hvordan magen ser ut..grøss.. Men det hadde jo vært et pluss, at alt var i orden, UTEN mens i tillegg.
Pjuskesnusken Skrevet 27. februar 2012 #4 Skrevet 27. februar 2012 Helt vanlig å miste mensen når man har hormonspiral. Økt matlyst/sØtsug er også vanlig...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 Da er du kommet så langt i bruken, at mulig mensen forsvinner Så det er nok det du opplever nå. Husk det at selv om du ikke får mensen, så kan du oppleve menssymptom, som oppblåst mage, vann i kroppen, og alt annet. Det henger liksom ikke sammen med at mensen kommer, men kroppen kjenner på en måte at nå skulle mensen vært på vei. Jeg har hatt min i over 6 år nå. Har enda ikke fått skikkelig mensen igjen(nå virker den mer som kobberspiralen, men med rester av hormoner enda). Jeg får av og til tegn på at mensen kommer, men det blir kun med symptomene. Av og til kommer det litt blodfarget utflod når jeg er på do, og rundt da forsvinner oftest de menssymptomene Jeg vet det ikke er lett å stole på dette, men du er nok ikke gravid
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #6 Skrevet 27. februar 2012 nesten glad det "bare" er fett på magen da.. Og ikke en baby...da vet jeg jammen ikke hva jeg hadde gjort.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 takk for svar alle sammen. Må si jeg ble meget lettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå