Gå til innhold

Navnehjelp!! Hva passer til Mariell?

Anbefalte innlegg

Har en samboer som er skikkelig vanskelig på navn, alt blir nedstemt :(

Jeg synes disse er fine

Guttenavn: Patrick eller Oliver

Jentenavn: Iselin, Camille, Saga.

Noen flere forslag som vil passe til vår storesøster? Lillegull kommer heldigvis ikke før i slutten av juni, men er veldig glad i å planlegge navn :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143913518-navnehjelp-hva-passer-til-mariell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Jeg heter Mariell ;) veldig fint altså hehe ) De var veldig fine de navnene du har skrevet opp så det er vel egentlig bare å bestemme seg :P Ikke alltid det enkleste nei. Her i gården blir det Lilli Fosìa til jente eller Nataniel til gutt. Blir spennende å se hva det blir. Under 3 mnd igjen nå <3

Ja, Mariell er et nydelig navn!! :) Takk for svar, det er ikke lett gitt! De skal jo slite med navnet resten av livet. Lilli er nyydelig <3 Likte mellomnavnet dere har valgt også, litt utenom det vanlige!

Nataniel er kjempefint, jeg kjenner en helt fantastisk nydelig liten gutt med det navnet <3

Ja, Mariell er et nydelig navn!! :) Takk for svar, det er ikke lett gitt! De skal jo slite med navnet resten av livet. Lilli er nyydelig <3 Likte mellomnavnet dere har valgt også, litt utenom det vanlige!

Nataniel er kjempefint, jeg kjenner en helt fantastisk nydelig liten gutt med det navnet <3

Fosìa er etter min manns mor (fra Palestina), bare at hun skriver det Fawseya (eller noe sånt :P hehe ). Det blir uttalt på samme måte så jeg tenkte jeg måtte fornorske skrivemåten litt ;) Men av de navnene du har skrevet opp så likte faktisk jeg best Oliver og Iselin også ;) Men det må jo plent ikke passe sammen. Vi er 4 søsken med 4 HELT forskjellige navn ;) Funker det også

Annonse

Nei, i utgangspunktet er mine forslag lite aktuelle :( Han er skikkelig vanskelig. Men kanskje han bare trenger tid til å tygge på navnene, ja det er jo lov å håpe :P

Marina var jo kjempefint!! Er veldig glad i navn på M <3

Takk for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...