ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. februar 2012 #1 Skrevet 27. februar 2012 er ikke sikkert dere ser den, men jeg ser den uten kamera iallefall er lov å håpe at den er positiv, for etter mange mnd med syklustull og skuffelser så blir jeg nok ikke så skuffa om jeg ikke er gravid.. begynt å bli vant til det nå men legger i allefall igjen et bilde, så får dere se hva dere tror vet foresten ikke når ikm er pga syklus tull, så får satse på sterkere etter hvert
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2012 måtte foresten ta av det ytterste dekselet for at det ikke skulle komme blits i plastvinduet der
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2012 jeg vet ikke når ikm er, for syklusene min kommer og går som de vil.. men har en merkelig følelse, g mye stikkninger, derfor tok jeg en test men etter når vi har hatt sex, ca 9 dpo..
Athina' Skrevet 27. februar 2012 #5 Skrevet 27. februar 2012 OI, jeg ser den jeg! :-D Ser den bedre i tråden enn i stort vindu! :-)) Kjenner pulsen stiger og jeg heier på deg! :-))) Klem PS! Fikk plutselig hodepine når jeg skriver her, er det deg eller meg? hehe
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2012 OI, jeg ser den jeg! :-D Ser den bedre i tråden enn i stort vindu! :-)) Kjenner pulsen stiger og jeg heier på deg! :-))) Klem PS! Fikk plutselig hodepine når jeg skriver her, er det deg eller meg? hehe det er nok meg.. hodepine all day long!! jeg har høy puls selv, får se om jeg klarer å vente lenger enn til i morgen for å teste.. 3 stk på spåen fikk gravid på meg nå!! og det hjelper jo ikke på nervene mine GøY
FruLS Skrevet 27. februar 2012 #7 Skrevet 27. februar 2012 oioioi, den VAR svak jo.. men den er der ja.. blir spennende å se. Du får teste igjen nærmere helgen ja
Athina' Skrevet 27. februar 2012 #8 Skrevet 27. februar 2012 OI, jeg ser den jeg! :-D Ser den bedre i tråden enn i stort vindu! :-)) Kjenner pulsen stiger og jeg heier på deg! :-))) Klem PS! Fikk plutselig hodepine når jeg skriver her, er det deg eller meg? hehe det er nok meg.. hodepine all day long!! jeg har høy puls selv, får se om jeg klarer å vente lenger enn til i morgen for å teste.. 3 stk på spåen fikk gravid på meg nå!! og det hjelper jo ikke på nervene mine GøY Hehe takk da, au, snille jenta!! Men jeg kjenner sommerfuglene, men igjen når jeg tar inn deg sånn nå så vet jeg ikke om det jeg ser og føler er graviditeten eller deg og dine forhåpninger MEEEEN jeg har tatt nærmere 100 billigstrips(wondfo/onestep tror jeg sorten var og blå som din) i løpet av de siste 3 årene, og jeg har ALDRI så så mye som fått en antydning til strek engang! Og du er på 9dpo? dette blir veldig spennende altså! Spør her jeg siden jeg svarte her og ikke på forumet, klaffet det for oss nå? el i går og masse aksjer lagt inn
Prøvekanin86 Skrevet 27. februar 2012 #9 Skrevet 27. februar 2012 Hmm, hvor skal streken være? Klarer desverre ikke å se noe, men det kan jo ha noe med at jeg har nærmest sett meg blind på min egen idag Krysser fingrene for at den blir sterkere hvertfall. Hadde en svak selv idag, men vet ikke om den kom innen 5 min eller ikke
Gjest Shanti ♥ Skrevet 27. februar 2012 #10 Skrevet 27. februar 2012 Ser den såvidt.....! Foreløpig og forsiktig gratulerer! :-)
**Cayenne** Skrevet 27. februar 2012 #11 Skrevet 27. februar 2012 Ser den ganske godt i en spesiell vinkel på skjermen. Gratulerer!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 27. februar 2012 #12 Skrevet 27. februar 2012 Oj oj :-) jeg krysser fingrene for deg :-) :-) og prøver meg med ett lite gratulerer <3
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2012 OI, jeg ser den jeg! :-D Ser den bedre i tråden enn i stort vindu! :-)) Kjenner pulsen stiger og jeg heier på deg! :-))) Klem PS! Fikk plutselig hodepine når jeg skriver her, er det deg eller meg? hehe det er nok meg.. hodepine all day long!! jeg har høy puls selv, får se om jeg klarer å vente lenger enn til i morgen for å teste.. 3 stk på spåen fikk gravid på meg nå!! og det hjelper jo ikke på nervene mine GøY Hehe takk da, au, snille jenta!! Men jeg kjenner sommerfuglene, men igjen når jeg tar inn deg sånn nå så vet jeg ikke om det jeg ser og føler er graviditeten eller deg og dine forhåpninger MEEEEN jeg har tatt nærmere 100 billigstrips(wondfo/onestep tror jeg sorten var og blå som din) i løpet av de siste 3 årene, og jeg har ALDRI så så mye som fått en antydning til strek engang! Og du er på 9dpo? dette blir veldig spennende altså! Spør her jeg siden jeg svarte her og ikke på forumet, klaffet det for oss nå? el i går og masse aksjer lagt inn ble litt usikker på deg jeg nå athina!! send meg en pm. så skal jeg se på deg i morgen når jeg ikke er trøtt og sliten
ønsker * magetroll <3 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2012 klarte ikke å vente til i morgen med å teste på nytt, så tok jo da en i kveld!! og da er det sikkert en skyggestrek på den derre clearblue plus testen :S menmen! håpet er ikke ute i allefall
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Så spennende, tyrjente88 Dette fortjener du!! Jeg også testet 9 dpo og det var kun billigtestene som slo ut da, så vent noen dager og test igjen Heier på deg!! Klem
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Ser den såvidt jeg også heier på deg, du har vært her inne lenge nok nå.... Har du testet i dag på morgenurin?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2012 har ikke testet på morgen urin siden den testen der.. men i dag kom det en dose med nye billig strimmler så får teste i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå