Gå til innhold

åjåjåj, svaaaak svaaak test!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke sikkert dere ser den, men jeg ser den uten kamera iallefall :P

er lov å håpe at den er positiv, for etter mange mnd med syklustull og skuffelser så blir jeg nok ikke så skuffa om jeg ikke er gravid.. begynt å bli vant til det nå :P

men legger i allefall igjen et bilde, så får dere se hva dere tror :)

vet foresten ikke når ikm er pga syklus tull, så får satse på sterkere etter hvert :P

post-796104-0-60540500-1330363277_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte foresten ta av det ytterste dekselet for at det ikke skulle komme blits i plastvinduet der :P

Skrevet

jeg vet ikke når ikm er, for syklusene min kommer og går som de vil.. men har en merkelig følelse, g mye stikkninger, derfor tok jeg en test :) men etter når vi har hatt sex, ca 9 dpo..

Skrevet

OI, jeg ser den jeg! :-D Ser den bedre i tråden enn i stort vindu! :-)) Kjenner pulsen stiger og jeg heier på deg! :-)))

Klem

PS! Fikk plutselig hodepine når jeg skriver her, er det deg eller meg? hehe

Skrevet

OI, jeg ser den jeg! :-D Ser den bedre i tråden enn i stort vindu! :-)) Kjenner pulsen stiger og jeg heier på deg! :-)))

Klem

det er nok meg.. hodepine all day long!!

:P jeg har høy puls selv, får se om jeg klarer å vente lenger enn til i morgen for å teste.. 3 stk på spåen fikk gravid på meg nå!! :D

og det hjelper jo ikke på nervene mine :P GøY :D

Skrevet

oioioi, den VAR svak jo.. men den er der ja.. blir spennende å se. Du får teste igjen nærmere helgen ja :)

Skrevet

Klem

:P jeg har høy puls selv, får se om jeg klarer å vente lenger enn til i morgen for å teste.. 3 stk på spåen fikk gravid på meg nå!! :D

Hehe takk da, au, snille jenta!! :P

Men jeg kjenner sommerfuglene, men igjen når jeg tar inn deg sånn nå så vet jeg ikke om det jeg ser og føler er graviditeten eller deg og dine forhåpninger :)

MEEEEN jeg har tatt nærmere 100 billigstrips(wondfo/onestep tror jeg sorten var og blå som din) i løpet av de siste 3 årene, og jeg har ALDRI så så mye som fått en antydning til strek engang! Og du er på 9dpo? dette blir veldig spennende altså! :D

Spør her jeg siden jeg svarte her og ikke på forumet, klaffet det for oss nå? el i går og masse aksjer lagt inn ;)

Skrevet

Hmm, hvor skal streken være? Klarer desverre ikke å se noe, men det kan jo ha noe med at jeg har nærmest sett meg blind på min egen idag :P

Krysser fingrene for at den blir sterkere hvertfall. Hadde en svak selv idag, men vet ikke om den kom innen 5 min eller ikke :P

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Ser den såvidt.....! Foreløpig og forsiktig gratulerer! :-)

Skrevet

Ser den ganske godt i en spesiell vinkel på skjermen. Gratulerer! :D

Skrevet

Oj oj :-) jeg krysser fingrene for deg :-) :-) og prøver meg med ett lite gratulerer <3

Skrevet

Klem

Hehe takk da, au, snille jenta!! :P

Men jeg kjenner sommerfuglene, men igjen når jeg tar inn deg sånn nå så vet jeg ikke om det jeg ser og føler er graviditeten eller deg og dine forhåpninger :)

MEEEEN jeg har tatt nærmere 100 billigstrips(wondfo/onestep tror jeg sorten var og blå som din) i løpet av de siste 3 årene, og jeg har ALDRI så så mye som fått en antydning til strek engang! Og du er på 9dpo? dette blir veldig spennende altså! :D

Spør her jeg siden jeg svarte her og ikke på forumet, klaffet det for oss nå? el i går og masse aksjer lagt inn ;)

ble litt usikker på deg jeg nå athina!!

send meg en pm. så skal jeg se på deg i morgen når jeg ikke er trøtt og sliten :)

Skrevet

klarte ikke å vente til i morgen med å teste på nytt, så tok jo da en i kveld!! og da er det sikkert en skyggestrek på den derre clearblue plus testen :S menmen! håpet er ikke ute i allefall ;)

Skrevet

Så spennende, tyrjente88 :) Dette fortjener du!! Jeg også testet 9 dpo og det var kun billigtestene som slo ut da, så vent noen dager og test igjen :)

Heier på deg!! :)

Klem

Skrevet

Ser den såvidt jeg også :) heier på deg, du har vært her inne lenge nok nå.... Har du testet i dag på morgenurin?

Skrevet

har ikke testet på morgen urin siden den testen der.. men i dag kom det en dose med nye billig strimmler :P så får teste i morgen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...