Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har hatt blødning tidli i svangerskapet, og det har gått bra med, hvordan var det? Mye blod/ lite blod, mange dager??? Lyst, mørkt??

Jeg er nå 5+1 i dag og har hatt en dag med brun utflod før jeg i dag har tynnt/lyst blod. Har skiftet bind to ganger i dag. Hva tror dere??

Takk for svar;-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde styrtblødning fra uke 4-5,så fortsatte det med mindre blødninger i 3 dager til.

Er nå 29+6 på vei,og alt er bra med den lille.

Skrevet

Hjelper litt å høre, men hva er styrtblødning?

Takk for svar, flere??

Skrevet

Jeg blødde som en kraftig mens. Friskt blod,og det var mye.

Skrevet

Jeg hadde også en blødning helt i starten rundt de tidene jeg skulle hatt mensen, men det var veldig lite. Så hadde jeg en veldig stor blødning 12+1 der de trodde det var abbort, men UL viste at det var bare en lavtliggende morkake. Begynte som litt svakt rosa om morningen som jeg ikke brydde meg noe særlig mer med, men når jeg kom hjem fra jobb var det helt rødt, og det kom mer og mer. Var helt knall rødt utover kvelden og mer og mer mørkt utover natten og litt småknuddrete.. Fortsatte å komme litt smårester av blod en uke etter det, men alt var bra. Hadde også en ubetydelig liten blødning på et senere tidspunkt, men det var rett etter sex, så jeg regner med at det var bare noen blodårer som hadde bristet. Man blir jo mer sjør på slikt når man er gravid ;) Masse lykke til!

Skrevet

Takk for oppmuntrende svar, men tror nok det gikk galt i natt, menssmerter, ( jeg pleier ha kraftige smerter utenom graviditeten) og så var det eg klump med koagulert blod i bindet... Er fortsatt litt støl i magen, og blør som flr koaglen kom.... GRRR Hadde sånn gledet oss til barn nr. 4 i oktober....

Skrevet

Blødningen minket i går, var liksom mere slimite.... I dag er det bare litt rosa... Hva tror dere, kan det ha gått bra allikevel?? Blir jo bare to dager med blod det, er det for lite til å være SA?? Er sååå spent, men tør egentli ikke håpe så mye. Har vert til legen i dag for blodprøve for å se hcg, skal til ny prøve om to dager. Skrekk og gru, dette er litt for mye spenning i hverdagen... Tenker jo ikke på annet....:-/

Skrevet

Jeg blødde i en ukes tid når jeg var 6-7 uker på vei, siste dagen hadde jeg kraftige menssmerter og masse blod.. Var helt sikker på at jeg mistet men tester og ul viste en helt frisk liten pike.. Er idag 36+5 og har ikke hatt noen blødninger siden da :)

Skrevet

I dag er det blod igjen, men ikke mye... Var uten blod i ca et døgn... Ikke noe smerter... Men vond smak i munnen, og kvalm..... Kanskje det bare er psykisk.... Blir sprø, mannen forstår ingentig... Men det er vel sånn det er. Er jo ikke hans kropp:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...